*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 6. mars 2010 #1 Skrevet 6. mars 2010 Hei snuppa! Vil bare sende deg en stor trøsteklem. Så forferdelig vondt det kan være å få vite om andres graviditet, spesielt når de nesten ikke har prøvd en gang! Jeg husker da naboen ble uplanlagt gravid, jeg gråt som bare det. Så ikke føl deg slem eller noe fordi du tenker sånn, det er jo helt naturlig. Vet hun at dere har prøvd lenge? Er det hun med mørkt hår som kom på sist spes.ped.fest, eller er det hun med litt lysere hår? Jeg håper at blødningene dine gir seg snart! Jeg synes at du bør skifte gyn, du må jo bli helt utslitt av å gå rundt sånn! Selv om privat gyn koster litt, så er det verdt det:) Eller så kan du kanskje be legen om å henvise deg til en annen gyn? Stor klem
monca*84*j12 Skrevet 6. mars 2010 #2 Skrevet 6. mars 2010 Takk snuppa... Ja, det var litt sjokk for meg og føle det slik kan du si.. Hadde liksom ikke trudd at jeg sku komme til det punktet.. Jeg ønsker jo ingen min situasjon.. Så det er jo ikke rasjonellt. Men tanken på å se henne vokse seg stor og vakker er litt vond. Tenk om jeg bare kunne få bli gravid nå, da hadde vi kunnet gå gravide sammen... Og gå gravid med deg også... *sukk* Hmmm er ikke helt sikker på hvem av dem som var hvem.. hehe.. Men det er ikke hu vi bor sammen med, men hun lenger nede i veien. Jeg er jo utrolig glad i henne, så det er jo så klart koslig også da... Jeg håper virkelig også det altså. kjenner alt går meg i mot om dagen, og at jeg blir evig sliten av alt som ikke er som de skal.. *sukk* Jeg skal ringe Ahus og bestille meg ny time på mandag.. Nå MÅ det skje noe snart. Skal sjekke hvor lang tid det er til jeg får time før jeg gjør noe drastisk.. Ossen er det med deg da? Du O gravide kvinne *fniiiiis* På dine vegne er jeg OPPRIKTIG glad.. det skal du vite.. Jeg vil ha deltajert oppdatering her... hehe klem
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 6. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 6. mars 2010 Uff, ja det skjønner jeg! Men det er jo ikke fordi du vil at noen skal komme i din situasjon, det er fordi det er vanskelig å se andre gå igjennom det du har mest lyst til i hele verden! Jeg krysser alt jeg har for at du og blir gravid snart. Jeg har hele tiden hatt tro på at det er meningen at vi skal gå gravide sammen, og det tror jeg fortsatt:) Hehe, da vet jeg hvem det er (tror jeg) Det er ikke rart at du blir kjempesliten! Du har vært tålmodig så utrolig lenge, så nå MÅ det jo skje noe snart! Håper at du får ny time raskt på Ahus, du bør jo bli prioritert. Så flink du er som har gått ned så mye i vekt forresten! Er du fortsatt fornøyd med Grete Roede? Da kan du vel få IVF etterhvert, selv om jeg håper at dere ikke trenger det. Såå koselig at du er så glad på mine vegne! Jeg gleder meg så innmari til jeg kan juble på dine vegne:) Det går bra med meg. Bortsett fra at jeg er sinnsykt trøtt, så er formen foreløpig fin. Jeg bekymrer meg alt for mye, noe som er litt slitsomt. Men nå er det bare litt over en uke til UL (neste mandag), så da håper jeg at jeg kan slippe jubelen løs etter det:) Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå