Gå til innhold

Hva er det aller styggeste navnet du vet om?

Anbefalte innlegg

Skrevet

preben,adrian.julian og alle som ligner på disse er helt utrooooli grusomme!! emilie e også ganske stygt...

Skrevet

21:59 - Tobias er faktisk et gammelt navn, så der tok du feil. Vi fant det navnet i sleksbøker når min bestemor holdte på med sleksforskning! En av mine tippoldeforeldre het det. Han er død. Farfaren til en kamerat av meg heter også det. Han lever, og er 80-90 år. Jeg vet om flere voksne menn gjennom media også. Så må nok rette litt på deg her ja!

Skrevet

Roy-Viggo er det styggeste navnet jeg har hørt..

Skrevet

niesen min på 2 år heter Dallana, gruusomt stygt navn.

Skrevet

Nå er faktisk Nikoline et veldig gammelt navn. Sist moderne i oldeforeldre generasjonen vår.

Jeg er oppkalt etter min oldemor;-)

Skrevet

Vet om en gutt i nabolaget som heter Akselander, NEI jeg har ikke skrevet navnet feil. Moren ville ha et navn som ikke noen andret het, men elsket navnet Aleksander, så hun laget en ny vri og det ble Akselander.

Skrevet

Et par svar til på denne tråden så er vel den siste i søskenflokken min også nevnt tenker jeg 8-) Tror ikke jeg har funnet så mange av navnene våre i samme tråd før.

Skrevet

Lol...Akselander...For et navn.

Skrevet

Sigurd

Herold

Caspian

Karolius

Frøy

Erling

Skrevet

- Vanja

- Freddy

- Bernt

Skrevet

gerd, gjertrud, gudrunn, dagrunn, olga, bershvend, bernt, oluf, arnliot...

Skrevet

hehe... lyd-i-analen

Skrevet

Må si at Lodve og Duddi ikke står så høyt i kurs hos meg.

Skrevet

Preben, Bodil og Beate

Skrevet

Det ALLER styggeste jeg vet om er Marcus. Vet ikke hvorfor men det er nå bare sånn..

Og Carrosander er helt forferdelig det også.. samme med chrissander.

Artig og høre det lengre opp her.. Mine sønner heter Nathaniel og Emilian og de er da ikke hjemmesnekrede og nye i det hele tatt. :)

Skrevet

Godtskalk! er kun 5 personer i norge i følge ssb som har det som første fornavn, det sier seg jo selv, navnet er grusomt!

Skrevet

Anonym 21:32.

Mannen min heter Ernst, og er verdens snilleste og herligste mann. Tror du hadde likt han selv om han heter Ernst :)

Ellers kan det være sårende med sånne innlegg som dette.

Jeg og mannen lo av dette, for deg om det ;)

Skrevet

Jim Harry tror jeg er det verste jeg har hørt.

Skrevet

Haha :) Roy Viggo er jo vel kjipern da :( Huff... Jeje... Synes Kolbein, Kolbjørn, Kolbjørg, Harry og Ronny er ugreie navn.. Jim Harry kjenner jeg er gangske langt oppe på lista det og..

Skrevet

Må si at Gina og Tora er jæ*** navn :P Utstår ikke de :P

Er heller ikke noe fan av Erika..

Merkelig nok er det flere jentenavn jeg ikke liker.. :P

Skrevet

Har dere ikke noe annet å bruke tiden på?

Skrevet

Ketil (uten j), blir liksom noe som mangler. Utrolig irriterende det navnet!!!!

Skrevet

Merkelig at noen synes Nikoline er whitetrash og hjemmesnekra..

det er jo et gammelt norskt navn, tenker ikke akkurat trash av det, mer gammel bestemor..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...