Anonym bruker Skrevet 6. mars 2010 #1 Skrevet 6. mars 2010 Noen som tør å innrømme det? Jeg må tilstå at jeg fryser på ryggen når jeg hører navnet Ernst...
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2010 #4 Skrevet 6. mars 2010 Mange av disse nymotens navnene klinger grusomt i mine ører. Men Carrosander er det værste.
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2010 #5 Skrevet 6. mars 2010 Gaute, Klaus, Aud.. Alle au-navn er fæle syns jeg:)
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2010 #6 Skrevet 6. mars 2010 Yngve, Rolf og Mildrid og Bodil er noen av dem
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2010 #7 Skrevet 6. mars 2010 Carrosander, haha! Synes også de nymotens hjemmelaga navnene er grusomme, og da spesielt Nathaniel og Emilian. Hjelpes!
Musemor med tre søte små Skrevet 6. mars 2010 #8 Skrevet 6. mars 2010 Kjære Anonym 21:35. Klaus er vakker. Jeg elsker virkelig Klaus'en min ;-)
Lunapuna1985 Skrevet 6. mars 2010 #11 Skrevet 6. mars 2010 kjenner til ei som heter Martha-Bina og synes det er heeeelt grusomt.
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2010 #12 Skrevet 6. mars 2010 Oisann Lunapuna.. Det navnet er så sjelden at du burde nok vært anonym..Jeg kjenner også jenta. Greit at navnet ikke er pent, men tenk alt den jenta har vært igjennom.. Personlig hater jeg alle hjemmesnekfra og rare navn.. Liselle, Aminda, Chrisander, Carosander, Kassander, Nikoline osv osv osv.. Navn som lyser white trash.. Men det styggeste navnet jeg vet om tror jeg må være Linus. Ingen voksen mann kan hete Linus..
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2010 #14 Skrevet 6. mars 2010 Helt enig 21.35. Carrosander må være styggeste navnet jeg har hørt.
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2010 #15 Skrevet 6. mars 2010 Haha, 21.55 påpekte faktisk noe jeg aldri har tenkt over, men Linus lyser jo faktisk ikke godt voksen mann, og ser ikke akkurat for meg at det noenganger kommer til og skje! Her er Svein øverst på lista.... Tenker svin når jeg hører/leser det.... uff...
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2010 #16 Skrevet 6. mars 2010 Chrisander og carrosander....to helt grusomme navn. Kan ikke fatte at noen i det hele tatt vil kalle ungene sine for det. Jaja, smaken er som baken.
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2010 #17 Skrevet 6. mars 2010 Ser ikke for meg noen voksne menn som heter Tobias eller Vetle heller:) Nikoline synes jeg derimot er ganske tøft, høres ut som et skikkelig gammelt navn.
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2010 #18 Skrevet 6. mars 2010 Lindis, Gøril og Rønnaug Gjert + alle "hjemmesnekra nye" navn
Lunapuna1985 Skrevet 6. mars 2010 #20 Skrevet 6. mars 2010 Beklager... Vi kjenner nok til samme person da, ja... Men det ER grusomt..
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2010 #21 Skrevet 6. mars 2010 Huff, beklager altså.. Har nok med å gjøre at jeg kjenner en gal mann som heter Klaus...
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2010 #22 Skrevet 6. mars 2010 Hvorfor kan ingen voksene hete Linus? Den 2. paven het Linus. Linus Pouling, eneste personen som noen gang har fått 2 nobel-priser, en i kjemi, og fredsprisen. Linus Torvalds opphavsmannen til oprativsystemet Linux
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2010 #24 Skrevet 6. mars 2010 HAHAHA, sorry ass, nå tissa jeg meg nesten ut!
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2010 #25 Skrevet 6. mars 2010 Navnet skjemmer ingen. Dessuten synes jeg de fleste vokser opp til å passe til navnet sitt. Ronny er et belastet navn, likeledes Frode, slik jeg ser det. Anita tror hun er noe, og Lena er tilsynelatende stille og rolig. Marit er utadvendt. Hulda skravler mye, Ernst har glimt i øyet og Marianne er en litt tvilsom type. Carosander har bare foreldre med sansen for rare navn, jeg har faktisk ingen kroker å henge Carosander opp på. Sixten liker jeg, det burde finnes mange fler Sixten'er her i verden!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå