Gå til innhold

Hva er det aller styggeste navnet du vet om?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som tør å innrømme det? :) Jeg må tilstå at jeg fryser på ryggen når jeg hører navnet Ernst...

Skrevet

Mange av disse nymotens navnene klinger grusomt i mine ører.

Men Carrosander er det værste.

Skrevet

Gaute, Klaus, Aud.. Alle au-navn er fæle syns jeg:)

Skrevet

Yngve, Rolf og Mildrid og Bodil er noen av dem

Skrevet

Carrosander, haha! :D Synes også de nymotens hjemmelaga navnene er grusomme, og da spesielt Nathaniel og Emilian. Hjelpes!

Skrevet

Kjære Anonym 21:35.

Klaus er vakker. Jeg elsker virkelig Klaus'en min ;-)

Skrevet

Jessica og Liam er høyt oppe på den lista.

Skrevet

kjenner til ei som heter Martha-Bina og synes det er heeeelt grusomt.

Skrevet

Oisann Lunapuna.. Det navnet er så sjelden at du burde nok vært anonym..Jeg kjenner også jenta. Greit at navnet ikke er pent, men tenk alt den jenta har vært igjennom..

Personlig hater jeg alle hjemmesnekfra og rare navn.. Liselle, Aminda, Chrisander, Carosander, Kassander, Nikoline osv osv osv..

Navn som lyser white trash.. Men det styggeste navnet jeg vet om tror jeg må være Linus. Ingen voksen mann kan hete Linus..

Skrevet

Helt enig 21.35. Carrosander må være styggeste navnet jeg har hørt.

Skrevet

Haha, 21.55 påpekte faktisk noe jeg aldri har tenkt over, men Linus lyser jo faktisk ikke godt voksen mann, og ser ikke akkurat for meg at det noenganger kommer til og skje!;)

Her er Svein øverst på lista.... Tenker svin når jeg hører/leser det.... uff...

Skrevet

Chrisander og carrosander....to helt grusomme navn. Kan ikke fatte at noen i det hele tatt vil kalle ungene sine for det. Jaja, smaken er som baken.

Skrevet

Ser ikke for meg noen voksne menn som heter Tobias eller Vetle heller:) Nikoline synes jeg derimot er ganske tøft, høres ut som et skikkelig gammelt navn.

Skrevet

Lindis, Gøril og Rønnaug

Gjert + alle "hjemmesnekra nye" navn

Skrevet

Glenn-Eilif... Helt grusomt!!!

Skrevet

Beklager... Vi kjenner nok til samme person da, ja... Men det ER grusomt..

Skrevet

Huff, beklager altså.. Har nok med å gjøre at jeg kjenner en gal mann som heter Klaus... :)

Skrevet

Hvorfor kan ingen voksene hete Linus?

Den 2. paven het Linus.

Linus Pouling, eneste personen som noen gang har fått 2 nobel-priser, en i kjemi, og fredsprisen.

Linus Torvalds opphavsmannen til oprativsystemet Linux

Skrevet

Patrick syns jeg er fint:)

Skrevet

HAHAHA, sorry ass, nå tissa jeg meg nesten ut!

Skrevet

Navnet skjemmer ingen. Dessuten synes jeg de fleste vokser opp til å passe til navnet sitt. Ronny er et belastet navn, likeledes Frode, slik jeg ser det. Anita tror hun er noe, og Lena er tilsynelatende stille og rolig. Marit er utadvendt. Hulda skravler mye, Ernst har glimt i øyet og Marianne er en litt tvilsom type. Carosander har bare foreldre med sansen for rare navn, jeg har faktisk ingen kroker å henge Carosander opp på. Sixten liker jeg, det burde finnes mange fler Sixten'er her i verden!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...