♥Axinija♥ Skrevet 6. mars 2010 #1 Skrevet 6. mars 2010 Dersom jeg tropper opp hos legen min på mandag for å bli henvist til tidlig UL? Jeg er 7+0 idag, og har lyst å dra på UL rundt 8+3... Jeg klarer ikke slappe av....hadde MA/BO i mars i fjor og en SA i juni, har prøvd siden det og spiren satt altså over nyåret! Er så redd for å miste, og frykter for at jeg skal begynne å blø....det var ingen hyggelig opplevelse å komme på UL i uke 12 i mars og få beskjed om at "nei, her var det jo ikke noe annet enn en tom fostersekk..." Vi bor på en liten plass, nærmeste UL er 1,5 time unna og foregår på sykehuset...hadde jeg hatt mulighet til å ta priv.UL hadde jeg selvsagt gjort det! Er det hysteri?
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 6. mars 2010 #2 Skrevet 6. mars 2010 Nei, så absolutt ikke hysterisk! Skjønner deg godt jeg, og med din fortid m flere SA/MA har du faktisk også KRAV på ekstra oppfølging=)
Frk Marge Skrevet 6. mars 2010 #3 Skrevet 6. mars 2010 Absolutt ikke. jeg hadde MA i uke 15 i høst og fikk gehør for UL ønsket hos fastlegen min med en gang. Henvisning ble sendt samme dag. Hun sa at det bare skulle mangle at jeg skulle få en tidlig UL og tett oppfølging for følge med. Hun tok også HCG blodprøve av meg.
nurkeklar88 Skrevet 6. mars 2010 #4 Skrevet 6. mars 2010 Du er langt fra hysterisk kjære deg- du er en bekymret kommende mor, som ønsker og se at alt står bra til- og det er ingenting som er mer "naturlig" enn det. Og ettersom du har opplevd det du har opplevd så har du krav på tidlig ul- så dersom legen din er noenlunde oppegående så er det ikke noe problem i det hele tatt. Lykke til med spiren denne gangen- håper på det beste for dere:)
Sunshinebaby70_er mamma :) Skrevet 6. mars 2010 #5 Skrevet 6. mars 2010 Overhodet ikke hysterisk - jeg støtter deg 100% i dette! Har selv opplevd 3SA og 1MA og får kjempetett oppfølgning nå (8+4 idag) men jeg er så heldig at jeg ha UL 10 min nedi gata... Men - det var helt jævlig å ligge der og få samme beskjed som deg med tom/for liten fostersekk.... Så denne gang (7+1) lå jeg og strigrein og holdt foran øynene helt til legen sa jeg kunne bare se... Og - for første gang i livet fikk jeg se et dunkende hjerte inni meg! Fantastisk...alikevel er jeg langt fra rolig og skal ha ny UL 9+0 og i uke 12.... Stå på!!! Jeg heier på deg - du fortjener den ultralyden!!!
♥Axinija♥ Skrevet 6. mars 2010 Forfatter #6 Skrevet 6. mars 2010 Tusen takk for flotte ord alle sammen!!! Blir rent rørt her jeg sitter... Godt å høre at jeg kan få oppfølging mtp forhistorien min.....! Dere er jaggu flotte damer, nok en gang tusen takk!!!! Stor klem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå