Camelot Skrevet 6. mars 2010 #1 Skrevet 6. mars 2010 Jeg fikk mensen i går 5. februar og har ca 30 dager i syklusen...som desverre varierer litt. Så dere som er inne på EL, når er beste prøvetid?? Håper det skal klaffe snart...!
Tøvsjura Skrevet 6. mars 2010 #2 Skrevet 6. mars 2010 Jeg har hatt syklus på 28, 29 og 30 dager de siste månedene, og har tatt i bruk digitale el-tester for å finne ut ca når el er. Har alltid pleid å hatt el på dag 14, nå varierer det fra dag 14 til dag 15 og 16. Anbefaler virkelig å teste deg med digitale el-tester, de gir deg presise resultater Det står forresten på pakken når man bør teste om man har el ift hvor lang syklus man har. Lykke til!
Schrødingerkatta Skrevet 6. mars 2010 #3 Skrevet 6. mars 2010 Hei du, EL inntreffer som regel 14 dager før IKM, selvfølgelig + - noen dager, så for en 30 dagers syklus inntreffer el på rundt dag 16. Har du prøvd eltester? De er lure å bruke hvis du er usikker på når el inntreffer. Den beste prøvetiden er dagene før el og på el dagen slik at svømmerne ligger å venter på egget som slippes. Eltester får du kjøpt billig på www.billige-tester.no (tror jeg det var) Lykke til :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå