lecoco Skrevet 6. mars 2010 #1 Skrevet 6. mars 2010 Hei, takk for at du svarte meg ang rettssaken. Du skriver stol på advokaten, noe jeg fult og helt gjør. Har to av dem samt 5 andre på min side. Det er 14 dagers rettssak, og fremtiden min står på spill når det kommer til eiendom, arbeid. Har overtatt et gml stort sveitserhus som en entreprenør har totalt ødelagt og gått fra ansvar. Huset er ubeboelig og farlig.. og det er ikke mulig å leie ut næringseiendom, eller bo der.. Dvs jeg har ikke råd til annet enn å leie en 2 roms med mitt barn, og bedriften som skulle leie der kan ikke være der og jeg kan heller ikke jobbe med mitt arbeid der slik fremtiden skulle vært. Så du i kort eller spå, eller var det et råd? Ser du noe annet i forhold til saken? TUsen takk.
felicia-from Skrevet 8. mars 2010 #2 Skrevet 8. mars 2010 Kort, ja du vinner, det ligger penger på deg framover.
lecoco Skrevet 8. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 8. april 2010 Hei Felicia, Kortene sa fei.. saken kunne ikke gått værre... og jeg fatter det ikke. Ingen ting av det er rettferdig.. hva ser du nå?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå