4års prøver Skrevet 6. mars 2010 #1 Skrevet 6. mars 2010 Har nå gått og ventet på mensen siden onsdag. det var da mensenmurringene begynte og ikm var ventet. Nå, dager etterpå går jeg fortsatt og venter og ingenting som kommer. Er i min 20pp, og er veldig lei av og prøve. Så denne mnd har jeg ikke tenkt på det i det hele tatt. Hadde vært sååååå kjekt om det var min tur nå!!!!! Noen av dere som har hatt mensenmurringer, men alikevell vært gravide? Ellers litt ømme bryst, men det har jeg alltid rundt ikm så den stoler jeg ikke på.
Schrødingerkatta Skrevet 6. mars 2010 #2 Skrevet 6. mars 2010 Hei, ja det er helt vanlig med mensmurringer for det om man er gravid, dette er et av symptoma :-) Teste du ;-)
4års prøver Skrevet 6. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 6. mars 2010 oy da :-) 4 dager på overtid nå så får vell kjøpe meg en test på mandag da :-)
4års prøver Skrevet 6. mars 2010 Forfatter #5 Skrevet 6. mars 2010 Hehe.... etter 20pp har jeg svidd av masse unødvendige penger på tester som har blitt negative. Og den skuffelsen da!!!!! Siden jeg har murringer så går jeg fortsatt og venter på mensen skal komme. Klarer ikke å tenke at jeg kanskje kan være gravid, den tanken er for god :-) Så tenker at er den ikke kommet til mandag kan jeg hvertfall teste :-) Håper!!!!!!!!!!!
venter et <3 til Skrevet 6. mars 2010 #6 Skrevet 6. mars 2010 Krysser virkelig fingrene hardt for deg!! Blir spent på dine vegne!!! Gi lyd fra deg på mandag
Schrødingerkatta Skrevet 6. mars 2010 #7 Skrevet 6. mars 2010 Lykke til, håper det går veien for deg nå :-) Håper du oppdaterer...
4års prøver Skrevet 6. mars 2010 Forfatter #8 Skrevet 6. mars 2010 Tusen takk dere :-) ÅJA, skal gi beskjed med en gang det skjer noe herfra :-) Svake murringer som kommer og går og litt stikking nede i høyre side, hmmm....... Gir dere beskjed på mandag jeg :-)
Schrødingerkatta Skrevet 6. mars 2010 #9 Skrevet 6. mars 2010 Det er bra :-) Sitter her med murringer, øm nederst i magen, ømme pupper og uteblitt mens selv, men den kommer nok nå i dette øyeblikk nå når jeg har "sladra" :S Får ta en test om noen dager tenker jeg...
4års prøver Skrevet 6. mars 2010 Forfatter #10 Skrevet 6. mars 2010 Ååååå så spennende da :-) Du må også gi en tilbakemelding når du vet noe! Krysser fingrene for deg og håper det går vår vei nå :-) :-) Lykke lykke til!!!!!!!
Schrødingerkatta Skrevet 7. mars 2010 #11 Skrevet 7. mars 2010 Jeg har testet positivt, svakt men tydelig gravid :-) Nå er det din tur :-))))))
maaartheee Skrevet 7. mars 2010 #12 Skrevet 7. mars 2010 Hei Drømmer- 82 Jeg har det akkurat som deg!! Syklusene mine har vært sånn ca.regelmessige, og jeg skulle også hatt mensen på onsdag! Jeg kjenner murring i eggstokkene og kan ha litt vondt i ryggen iløpet av dagen, ellers ingen symptomer! Lykke til med testingen imorgen !! Jeg krysser fingrene for oss!!
Schrødingerkatta Skrevet 8. mars 2010 #14 Skrevet 8. mars 2010 Hei drømme 82 :-) Har du fått testet enda? Er veldig spent nå... Jeg fikk jo selvfølgelig TR utover dagen søndag noen timer etter positiv test, så jeg anser graviditeten som over :-( Men men, sånt skjer jo og jeg er ved godt mot i grunn.. Får bare satse på at det klaffer raskt igjen og at den da sitter i alle 9 måndene. Men nå er jeg spent på deg altså, håper du oppdaterer snart :-) Klem fra
Vår-tur-snart? Skrevet 8. mars 2010 #15 Skrevet 8. mars 2010 Lykke til med neste, Schrødingerkatta - krysser fingrene for at det klaffer for dere snart!
Schrødingerkatta Skrevet 8. mars 2010 #16 Skrevet 8. mars 2010 Tusen takk KlarNå =) 87 :-) Får satse på at det går bra neste gang..hjelper å ha trua lissom :-)
..snøklokke.. Skrevet 8. mars 2010 #17 Skrevet 8. mars 2010 Det høres jo veldig bra ut at ikke tr er kommet! Har du testet? Ble nysgjerrig nå jeg:)
*Snart_mamma* Skrevet 9. mars 2010 #18 Skrevet 9. mars 2010 Har du fått testet? Titter spent med på deg!... Sitter her med akkurat det samme som deg. Kjempeømme pupper, nesten så jeg ikke kan ta på de.. De er blitt "tunge", stikkende følelse og litt sånn sprettpupper! Hehe.. Hadde etter sånn jeg har regnet det ut IKM 2 mars... Ingen mens enda men heller ingen positiv grav.test! Har syklus på 28-30 dager! ALLTID! HJELP!:S
4års prøver Skrevet 9. mars 2010 Forfatter #19 Skrevet 9. mars 2010 Heisann :-) Beklager forsinket oppdatering, hadde selskap her i går. Og våknet opp til tantebesøk i går så ble ingen testing! Har en jente på 7 år, og nå har jeg funne ut at jeg er veldig lei av denne prøvinga som har stått på i snart 2 år. Legger det litt bort en periode nå mens vi bygger oss hus, men begynner ikke på pilla da så ser vi hva som skjer :-) Kommer til å være her inne å følge med hvordan det går med dere da :-) Så synd Schrødingerkatta at den måtte komme etter positiv test :-) Ser det er veldig mange her inne som har blitt gravide denne mnd og snart er det vår tur jenter!!!!!!!! Krysser fingrene for positive tester der ute :-)
maaartheee Skrevet 9. mars 2010 #20 Skrevet 9. mars 2010 Jeg hadde IKM 3 mars, men så langt er det ingen symptomer på graviditet eller mensen! Jeg tenkte jeg skulle teste idag!! Har du fått mensen *ønsker_baby* eller når tenker du å teste igjen? Jeg krysser fingrene for oss alle !!
Schrødingerkatta Skrevet 9. mars 2010 #21 Skrevet 9. mars 2010 Off det var dumt :-( Lykke til med husbygging, ofte det hjelper å få noe annet å tenke på. Plutselig sitter den skal du se :-) Ønsker deg masse lykke til :-) Klem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå