Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har alle andre symptomer som gravid,men ikke ømme bryster.

Er d flere som ikke har d?

Er d normalt å ikke ha d?

er bare 4+3 uker på vei:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har aldri hatt det, men har likevel både født og ammet en nydelig liten datter, og har også denne gangen fått se en sprell levende liten krabat på UL i uke 9, til tross for vanlige pupper uten ømhet=) Tror kanskje de har vokst piiittelitt den siste uka, men så er jeg jo snart 12 uker på vei også! Ingenting å bekymre seg for med andre ord;)

Skrevet

okej.tusen takk:) ble mer lettet nå:)

Skrevet

Jeg fikk ikke ømme pupper før etter 5 uker, og etter det har det kommet og gått. Noen har masse symptomer, mens andre merker ikke noe i det hele tatt:)

Skrevet

jeg har hatt ømme pupper siden 3 dager før testdag og fram til de siste dagene..nå kjennes det ut som det er mindre ømt innimellom for så å ta sge opp igjen...satser på at det er helt normalt..er 5+2 idag...og det komme og går..

Skrevet

Jeg er vel ca like langt på vei som deg, og har ikke ømme bryster. Klemmer stadig vekk for å kjenne etter om ikke de er litt ømme en gang:)

Har hatt litt ømme brystvorter da, men det er det.

Skrevet

Her er det heller ingen ømme bryster, og jeg er 8+2 på vei. Det eneste nye her er at jeg er så forferdelig kveldstrøtt!!!!!! Har stupt i seng halv 10 hele helgen her :)

Skrevet

okej.d e bra d er flere:) har ikke trøttheten,men den kan vell komme enda..hehe

Skrevet

Jeg har heller ikke merket noe særlig til ømme pupper. Men jeg lurer litt på om det er fordi jeg fortsatt ammer dattera mi litt. Puppene mine trenger ikke å gjøres klar til amming, de er jo allerede i bruk....

Men trøttheten har jeg vertfall, kunne sovet halve døgnet, jeg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...