mamma&mikkel Skrevet 6. mars 2010 #1 Skrevet 6. mars 2010 Jeg har fått en pris på 10 000 for et tomannsband..er ike det litt i overkant?? Eller er det bare jeg som er urealistisk??
Diddels Skrevet 7. mars 2010 #2 Skrevet 7. mars 2010 samme betalte min onkel, men det var fire da... DJ koster ca halvparten
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2010 #3 Skrevet 1. mai 2010 vi har fått booka musikere til vårt bryllup, å di skal ha 5500 hvis di skal være bare to (gitar og bass ol) eller 7000 hvis di skal ha med tredje mann på trommer... men da di sier sjøl at di har like bra musikk uten trommis så går vi for to stk. å her er hvertfall dette veldig normale priser på musikk, så jeg synes 10 000 er litt drøyt bare for en kveld. (jeg har jobbet i utelivsbransjen og å der var d vanlig at vi hadde en max pris på 10 000 for musikk en hel helg, altså to dager, uavhengig av hvor mange di var)
Nenya^juni2010 Skrevet 1. mai 2010 #4 Skrevet 1. mai 2010 Vi betalte 13 000 for 4-manns band som plutselig ble 6 =D Det var endel mer en vi hadde i budsjettet, men vi var sent ute og en populær sommerfestival havnet plutselig på samme dag som brylluppet. Vi var uansett kjempefornøyd og siden de ble så mange kunne de spille variert musikk, alt fra gammeldans til rock. Noe som passet bra siden det var stort aldersspenn på festdeltakerene
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2010 #5 Skrevet 1. mai 2010 Jeg synes det var mye. En god DJ koster ca 6000. Og skaper i de fleste tilfeller mye bedre liv )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå