lillepanda Skrevet 6. mars 2010 #1 Skrevet 6. mars 2010 Babyen vår er en blid og fornøyd gutt på 7mnd - som ikke kan le. Når begynner egentlig babyer å le skikkelig? Vi har liksom ventet på det en stund, men det virker ikke som om den rullende latteren noen gang kommer.. Barnet lager latterlignende "hark", og lyder som ligner på begynnende latter, men det blir liksom med det.. Noen andre som har eller har hatt en sånne treiging som oss? Kom latteren etterhvert?
Overraskelsen Skrevet 7. mars 2010 #2 Skrevet 7. mars 2010 Vår lille på straks 7 måneder ler ikke noe særlig han heller. Han gaper og gliser og hikster litt når vi "herjer" litt med han, men ingen trillende latter her heller. Jeg har ikke lagt merke til at noen av de andre ungene på barselgruppa ler noe særlig heller, dvs 6 andre unger på 6-7 måneder, så jeg tror ikke det er grunn til bekymring
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 7. mars 2010 #3 Skrevet 7. mars 2010 Vesla her har kun ledd skikkelig et par ganger. En gang for noen uker siden da mormoren tulla med henne lo hun sikkert 10 min i strekk, skikkelig trillende og herlig latter. Men jeg og pappan klarer nesten aldri å få henne til å le uansett hvor mye vi prøver! Kommer noen små hikst, men ikke noe mer. Men hun smiler masse og er blid og fornøyd. Det kommer vel etter hvert Vi vet jo at hun kan...
<3 Tredjegangs <3 Skrevet 7. mars 2010 #5 Skrevet 7. mars 2010 Samme her, har en på 6,5 mnd som er verdens største solstråle. Han er blid og glad hele dagen, og om noe er morsomt så "heser" han, gaper, vugger hele kroppen, hviner eller hyler - men sjeldent han ler skikkelig. Tviler ikke et sekund på at han kjenner følelsen av moro, men han ler bare ikke fordet. Det kommer nok! Han viser det jo så tydelig med hele resten av kroppen at han er glad!
IAdor Skrevet 8. mars 2010 #6 Skrevet 8. mars 2010 Ikke det samme her. Hun kan gi noen skikkelig latter i fra seg altså, man må ikke annet enn bare le med selv. Det er en herlig smittende latter. Det har hun gjort lenge. Men, hun har også hvine og hyle lyder mye, men latter har hun også. Tuller man med henne, så setter hun i gang. Hun er nettopp blitt 7 mnd. Dere har noe å glede dere til
kirsty*2barnsmamma Skrevet 8. mars 2010 #7 Skrevet 8. mars 2010 Mi begynte med trillende latter da hun var et par mnd. Men er tidlig ute med noe ting, og senere ute med andre. De er jo så forskjellige de små, og utgangspunktet blir jo det samme tilslutt :-)
Neijasså... Skrevet 9. mars 2010 #8 Skrevet 9. mars 2010 Ingen fare. To av mine begynte ikke å le skikkelig før de var over året, og de err meget normale barn med en herlig latter i dag.
MammanTilEmma❤ Skrevet 9. mars 2010 #9 Skrevet 9. mars 2010 det er vel forskjellig fra barn til barn:-) Lillesnupp hadde sin første latterkrampe ved 3 mnd ca.. fikk tårer i øynene av det jeg altså men så skal det altså ikke mye til før hun begynner å le eller, er hun overtrøtt så ler hun når jeg ler:) hun er 6 mnd nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå