Lillevenn33 Skrevet 6. mars 2010 #1 Skrevet 6. mars 2010 Hvor ofte smiler de på en dag? Og når begynte de å smile? Jeg snakker om et sosialt smil, at de smiler tilbake til deg, ikke smil i søvne f.eks. Lurer på hva som er normalt...
♡Mamman&Rockebolla♡ Skrevet 6. mars 2010 #2 Skrevet 6. mars 2010 min lille gutt er nå drøye 8 uker, men har smilt i rundt 3 uker nå.. smiler masse når han får oppmerksomhet, og blir tullet med
ett til! Skrevet 6. mars 2010 #3 Skrevet 6. mars 2010 jeg fikk mitt første smil fra sønnen min da han var 6 uker, og siden da har det bare eskalert (han er nå 9 uker) nå flirer han lenge med åpen munn og jeg holder på å le meg ihjel når jeg ser på han, og dermed ler han enda mer:) hvor ofte varierer veldig, hver dag,men ikke mange ganger hver dag,kommer an på hvilken dag han har,om han er mye trøtt,om vi er mye ut av huset etc
Lillevenn33 Skrevet 7. mars 2010 Forfatter #4 Skrevet 7. mars 2010 Takk for svar. Min baby smiler ikke så veldig mye, men prøver ikke å være bekymret!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå