stabeist Skrevet 6. mars 2010 #1 Skrevet 6. mars 2010 Etter flere månederes prøving og misting er jeg blitt gravid...Et lite jippi:) Det som er så rart er at denne måneden hadde vi oss kun en gang og alt av piller og kroppstemping er lagt på hylla pga skal til utredning i april...har ikke helt gått opp for meg ennå.. Hvis alt går greit blir dette nr2 for meg:) Har ikke merket noe særlig til symptomer heller....ømme bryster før ikm, men jeg har til vanlig pms så har ikke brydd meg. Ikm var i går, og i dag våknet jeg opp med uggenhet i kroppen..thats it:) Klarer ikke helt å tro at det er sant ennå....
..snøklokke.. Skrevet 6. mars 2010 #2 Skrevet 6. mars 2010 Gratulerer:) Utrolig mange som er nygraverte denne måneden, og det gir så klart håp til oss andre!
MiraculixGRAVID Skrevet 6. mars 2010 #3 Skrevet 6. mars 2010 Gratulerer så mye ) Ja, det er mange som flytter til 1.tri nå, håper du får ett kjempe fint "opphold" der inne ;-)
Smurfeline87 Skrevet 7. mars 2010 #7 Skrevet 7. mars 2010 Skal si, og kun en gang og greier Jammen ikke verst å treffe sånn da!! Gratulerer så masse, og ønsker deg alt godt denne gang!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå