Gå til innhold

HJELP! Søker ledig bhg.plass i Oslo vest!

Anbefalte innlegg

Er det noen som vet om ledige plasser i enten familiebhg eller vanlig bhg? Evt. en dagmamma man vet er dyktig?

Jeg skal tilbake i jobb 1 april, og begynner å bli desperat! Absolutt INGEN hjelp å få på det hersens bydelskontoret - ikke engang i form av tips og råd. Vår datter er 13 måneder og det eneste vi vet er at det er ekstremt mange foran henne i køen. 150 barn faktisk, og mange av dem er barn som er født i 1008! Ikke i nærheten av å være barnehagedekning i Oslo i hvert fall... Spesielt ikke i bydel Frogner, dessverre :-( Jeg skulle ønske jeg hadde råd til å være hjemme med datteren min til august, men det går rett og slett ikke. Har allerede hatt te måneder ubetalt permisjon pga mangel på bhg.plass.

Hjelp!

Fortsetter under...

Har du spurt dem om de vet om noen barnehager står med ledige plasser? De informerer ikke om dette med mindre du spør selv er nå min erfaring. Jeg hadde ikke tid og vente på om vi kom til å få plass i noen av de jeg hadde søkt på, og spurte dem direkte om de visste om noen. To dager etterpå fikk jeg brev om tilbid i en barnehage jeg ikke hadde på listen... et stykke unna for oss, men vi må jo bare ta den. Rykket fram i køen pga det gjorde vi også.

En annen ting, mange private barnehager tar ikke imot barn med mindre de står på 1.ønsket. Men gå fra dør-til-dør og forhør deg. Mulig du må forandre søknaden din...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...