Gå til innhold

Syklus kluss og metformin !

Anbefalte innlegg

Hei jenter !

Jeg er litt usikker, og ved ikke helt hva jeg skal tro og håpe på, og lurer på om noen har erfaringer å dele !

Jeg begynte på metformin i november( Har ikke brukt andre legemidler )

Føste måned hadde jeg en syklus på 29 dager, neste måned 21, og så 28. Nå har det gått 31 dager, og jeg har fortsatt ikke fått mensen..

Har hatt litt vondt i eggstokkene og i ryggen den siste uka, men ellers ingen tegn til mensen.. Så langt..

Kan jeg være gravid, eller bare mensen som er litt treg denne måneden? Vi med PCOS kan jo aldri ha kontroll på syklusen ;)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141544806-syklus-kluss-og-metformin/
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Hei, vet ikke om dette hjelper deg noe særlig men mine sykluser med metformin har vært slik: 28, 56 og så fikk jeg pergo og da ble syklusen på 35, og nå er jeg på dag 42 (uten pergo)og fortsatt ikke fått mens.. for min del virker det ikke som at Metformin hjalp meg med syklusen, men etter bare 2mnd minsket antall cyster og de ble mindre.. vi venter nå på prøverør hos st.olavs, men håper selvfølgelig at vi skal klare det på egenhånd.

Tusen takk, jeg setter veldig stor pris på svar :)

Jeg venter fortsatt på mensen.. Tok en test 5 dager og 11 etter IKM, de var begge nagative! Nå er jeg 19 dager over IKM, ingen tegn til mensen og ingen spesielle symptomer på at jeg er gravid heller !

Jeg forstår ingenting igrunn :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...