Gjest Skrevet 6. mars 2010 #1 Skrevet 6. mars 2010 Har funnet drømmekjolen min, men syns den er litt vel dyr! Koster 9000 kr.. Kjolen har et enkelt snitt, så kan ikke skjønne at det kan være vanskelig å sy den! (men hva vet vel jeg..null peiling på sying..hehe) Kunne tenkt meg å kopiere den, men tør ikke bruke jkdresses.. Ikke kjenner jeg noen som kan sy heller! Noen som har fått sydd seg kjole i Norge? Hva betalte dere i såfall?
eva og guttene Skrevet 7. mars 2010 #2 Skrevet 7. mars 2010 Jeg fikk sydd en enkel brudekjole for 5 år siden, den kostet meg 5600kr. Da fikk jeg også silkelagt skoene mine i samme stoff Husker ikke helt hva fordelingen på sying/stoff var men jeg valgte ett forholdsvis dyrt silkestoff. Sjekk gulesider etter sydamer i distriktet ditt og ta en prat. Jeg syntes det var en veldig hyggelig opplevelse og få sydd en brudekjole. For ett par år siden gikk jeg tilbake til sydamen jeg brukte og hun gjorde kjolen om til en todelt selskapskjole for meg
Gjest Skrevet 7. mars 2010 #3 Skrevet 7. mars 2010 Takk for svar Det hørtes veldig fint ut. Skal sjekke litt rundt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå