vi3blir4 Skrevet 6. mars 2010 #1 Skrevet 6. mars 2010 Har hatt litt vondt i halebenet i det siste, er det normalt? Kjenner ikke noe de dagene jeg er i ro, men så snart jeg gjør husarbeid så får jeg smerter i halebenet og litt strekksmerter. Kjenner heller ikke noe strekksmerter de dagene jeg er i ro, bare når jeg gjør husarbeid o.l. Hva tror dere? Er 9+2.
Aliena Skrevet 6. mars 2010 #3 Skrevet 6. mars 2010 Er du førstegangs gravid? Hadde vondt i halebeinet mot slutten av første svangerskap. Det viste seg å være bekkenløsning. Fikk det med en gang jeg ble gravid igjen denne gangen.
doble<3<3 Skrevet 6. mars 2010 #4 Skrevet 6. mars 2010 Hei! Startet med vondt i halebeinet hos meg også, i uke 14 ble jeg sykemeldt pga dette var starten på bekkenløsningen. Begynte med halebeinet, ble så hoftene (ømhet), strekk i nedre del + korsryggsmerter. Ikke sikkert alt har sammenheng, men kjenner vaffal at de dagene jeg gjør mye så gjør alt dette vondt.
vi3blir4 Skrevet 6. mars 2010 Forfatter #5 Skrevet 6. mars 2010 Er ikke førstegangs nei, venter nr 2 nå Men jeg kan ikke huske at jeg hadde vondt halebein forrige gang, husker bare at jeg hadde litt vondt i symfysen i begynnelsen, bekkenløsning fikk jeg ikke før i 3.tri, men hadde ikke noe vondt i halebeinet da heller. Kan dette tyde på bekkenløsning da allerede?? Synes det er litt tidlig å få det nå :S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå