Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!!

hvordan går det med deg?? har du fått mensen?? er litt spent merker jeg hihi

jeg får besøk i mars/april fra mannen, føler du noe på det ? er spent for det besøket også hihi

stor varm klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Nei ikke fått mensen. Hva tror du? Herregud,-blir helt svett her...hehe

Skal se på deg etterpå:)

Klem

Skrevet

oi så spennende, skal legge kort på deg når tornadoen min har høneblunden sin om ett par timer ;)

klem

Skrevet
:) Er litt sånn tornadoenergi her og:) Her er en gutt på 3 og en på 1
Skrevet

hihi ja snuppa mi på snart ett klarer å fyre opp 4 åringen min som egentlig er ganske bedagelig, så nå går det vilt for seg her :)

Lily (hun minste) har nettopp lært seg å klatre opp i senger og sofaer så her er det knall og fall!! trodde det var nok når hun lærte seg å gå for en mnde siden, men det blir bare farligere og farligere med henne hihi

Skrevet

hei igjen,

får ikke noe entydelig svar, men det kommer opp en vanngutt her hele tiden, og om du er gravid nå så er det vel en skorpion sant?

jeg er veldig spent altså, når skal/skulle du hatt mensen?

klem

Skrevet

Ja det er jo helt sprøtt.Jeg skulle hatt mensen onsdag. Om jeg er gravid nå, så er termin 14.november, og det er på bursdagen til tvillingene. I tillegg har jeg ei som har bursdag 15.november! Hva sier du,-det ville jo være helt merkelig!!

Skrevet

wow det må jeg si!! du er nok spesielt fruktbar på den tiden av året da :P

så spennende det her blir fremover da :)

hva føler du selv egentlig??

Skrevet

Synes det er vanskelig å føle noe selv. Blir liksom lett en blanding av ønsker og følelser. Rundt ikm er jo symptomene på mens og graviditet ganske like da...Ihvertfall på meg...Jeg føler skrekk og forventning på samme tid;) Vi har jo ikke gått inn for det liksom...

Skrevet

akkuat sånn hadde jeg det før jeg fant helt sikkert ut at jeg var gravid med lillegutt i magen, jeg viste jo at kjærsten skulle dra, så vi hadde ikke gått inn for det i det hele tatt, men er veldig glad for at det skjedde nå, for det har nok hjulpet oss mye i den tøffe tiden vi har vært gjennom :)

snakket med han i stad og han har lite lyst til å reise tilbake etter besøket sitt nå, så er veldig spent på hva som skjer, vil jo helst han skal fullføre og da må han tilbkae, men vil jo også gjerne ha han her da.. slitsomt!

Skrevet

Hei du! Fikk mensen idag jeg, og det er helt fint! Er nok bedre å drøye litt nå.... Den vanngutten er nok minstemann som er vannmann:) Ser på deg senere idag!

Skrevet

hei,

var nok derfor det var så uklart ;) men du vannmann er lufttegn, så er nok han andre skoprion gutten din ejg fikk inn :)

men du blir gjerne gravid fort, så om du vil vente så vær forsiktg ;)

takk for at du ser på meg!

klem

Skrevet

Joa, vet at det er lufttegn. Men er jo liksom en vannmann/gutt, tenkte jeg liksom... Hvilket kort var det,-så vet jag kanskje hva det handler om?Han skorpion-gutten min er 18 år og nesten ute av redet. Var det no spesielt i forhold til han?Han på 3 er løve. Ja, blir nok gravid når jeg skal liksom..hehe... Ja skal få sett på deg idag, men vet ikke helt når...

klem

Skrevet

Hei! Kan ikke se at han kommer til å reise tilbake i 2010 ihvertfall. Tror det vil gå bra, og at dere vil få en ny felles start med nye forståelser. Ting åpner seg på en måte mer opp, om du skjønner...

Skrevet

men men men hehe

tror du vi klarer å finne en løsning her da? ifht den treningen han må gjennom som han holder på med i usa???

det hadde jo seff vært best, men klarer ikke helt tro det hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...