Maisy Skrevet 6. mars 2010 #1 Skrevet 6. mars 2010 Her er mine favoritter nå ihvertfall Olivia Sara Erica Amelia Sofie Isabell Emilia/e Daniella Sigrid/ Signe Ella Sofie Noen innspill?
Blomstersara Skrevet 6. mars 2010 #2 Skrevet 6. mars 2010 Jeg ville ikke brukt mange av de navnene du har her fordi de er veldig populære...Da blir det Sofie B. eller Emilie B. liksom. Sigrid og Signe er de navnene du har her som er mest klassiske. Ville gått for ett av de.
Vipsenmamma Skrevet 6. mars 2010 #4 Skrevet 6. mars 2010 Mange av disse går det tretten på dusinet av - eller de er klissete. Jeg ville valgt flotte Sigrid eller Signe.
Gjest Skrevet 6. mars 2010 #7 Skrevet 6. mars 2010 Oi den var vanskelig, liker nesten alle.. Olivia, Ella Sofie og Emilia står høyest. de eneste jeg ikke er så glad i er Amelia og Sara. Ellers er de andre fine!
prebs Skrevet 6. mars 2010 #8 Skrevet 6. mars 2010 1.Sara 2.Emilie 3.Sofie 4.Signe 5.Ella Sofie synes jeg er koselige navn
sunnfjordmor venter fjerde Skrevet 7. mars 2010 #9 Skrevet 7. mars 2010 Sigrid. Eit navn som ikkje alle bruker no, men som er klassisk og fint
♥ Herligheten ♥ Skrevet 7. mars 2010 #10 Skrevet 7. mars 2010 Amelia Ella Sofie Emilia Olivia Sara Disse likte jeg..
Miranda C Skrevet 7. mars 2010 #11 Skrevet 7. mars 2010 Olivia Sara Erica Amelia Sofie Isabell Emilia/e Daniella Sigrid/ Signe Ella Sofie Jeg like Olivia, Sara, Amelia, Sofie (og Sofia!), Isabel(la), Emilia/e og Ella Sofie Jeg ville valgt Olivia, men alle er kjempefine Daniella og Sigrid el Signe liker jeg ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå