Lotte&Babyspiren Skrevet 6. mars 2010 #1 Skrevet 6. mars 2010 Jeg er 4+3 uker påvei, og symptomene mine er: Hovne og ømme pupper Trett og rød på øynene (haha) Luft i magen Treg mage Litt kvalm midt på dagen Svigninger i humøret, gråter lett både gledestårer og andre tårer :)
Lenemor 1 rosa og 2 blå=) Skrevet 6. mars 2010 #2 Skrevet 6. mars 2010 Jeg er 8+1 uker på vei og symptomer er: Stikkninger i puppene Kvalm!!!!døgnet rundt Luft i magen Treg mage "Bomull" i hodet Gråter lett Tunghetsfølelse i underlivet Strekksmerter Tisser ofte Er ikke helt nygravert,men føles sånn alikevel:-)
Nicki_86 Skrevet 6. mars 2010 #3 Skrevet 6. mars 2010 Jeg er 9 uker påvei og symptomene mine er: Trøtt Kvalm Luft i magen... MYE.. Hehe.. Hovne bryster Tisser ofte. Humørsvingninger.
happygilmore Skrevet 6. mars 2010 #4 Skrevet 6. mars 2010 Gratulerer! Jeg er 4+0, kjenner følgende: Større, ømme og tunge pupper Oppblåst Treg mage Plutselig kjempesulten, kvalm hvis jeg ikke spiser Tisser oftere Veldig tørst Ekstremt trøtt, kan sove hele dagen Murringer i ryggen Stikninger i magen Svimmelhet til tider Tendenser til bekkenløsning Kløe over hele kroppen, spesielt om kvelden (er dette et symptom? ) Lett rørt (feks over Norske Talenter, hihi ) Lykkefølelse (men det er vel heeelt naturlig )! Jernsmak i munnen Forsterket luktesans
Sannellerslik? Skrevet 6. mars 2010 #5 Skrevet 6. mars 2010 jeg er rundt 8 uker på vei:) Kvalm!! Spyr hver dag........ ømme/såre bryst veldig hormonell, sur og irritert (går spes utover sambo;)) halsbrann på kvelden fryser hele tiden... oppblåst og treg mage trøøøtt.. zzzzzzz Hadde en del murring/smerter nederst i magen før, men har heldigvis gått over.
mov:) Skrevet 6. mars 2010 #6 Skrevet 6. mars 2010 Jeg er 4+3 uker på vei:) mine symptomer er: Kvalme av og til (kommer som kastet på meg,og går fort over som regel) tisser ofte mensmurringer/smerter nedentil oppblåst mage Er det flere som ikke har ømme pupper? ,merker ingen forandring på dem.
Lotte&Babyspiren Skrevet 6. mars 2010 Forfatter #7 Skrevet 6. mars 2010 Glemte og nevne at jeg også fryser hele tiden Såkalt bomull i hodet Blir rørt av feks Norske Talenter hehe Huff, men bra!! Heller symptomer enn ingen i det hele tatt, selv om det går opp og ned.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå