Nikamo Skrevet 6. mars 2010 #1 Skrevet 6. mars 2010 Fikk positiv CB digital fredag - etter tre svake kryss på vanlig CB. Så da hører jeg endelig til her inne! Dette blir mitt tredje barn - og mannens første Er vel ikke vanskelig å gjette at han er superstolt, og vi gleder oss veldig...!
2 boys & now pink Skrevet 6. mars 2010 #2 Skrevet 6. mars 2010 Velkommen hit, gleder oss til å bli kjent med deg. Hvor gamle er dine andre barn, synes nicket ditt ser kjent ut... men kan jo være feil...
Lotte&Babyspiren Skrevet 6. mars 2010 #3 Skrevet 6. mars 2010 Gratulerer! Lykke til videre!!! Hvordan bytter jeg nick??
Cat&Gullungene Skrevet 6. mars 2010 #4 Skrevet 6. mars 2010 Velkommen og gratulerer!!! ...og lykke til videre... ;-))) Lotte: du bytter nick ved å gå inn på din side, og så velge brukerinformasjon som ligger i boksen på høyre side. Tror det er sånn iallefall, har det jo ikke foran meg akkurat nå...;-)
Cat&Gullungene Skrevet 6. mars 2010 #5 Skrevet 6. mars 2010 Lotte: brukerinformasjon ligger i menylinjen helt øverst på din side. Gå inn der og du får byttet nick ;-)
Nikamo Skrevet 6. mars 2010 Forfatter #6 Skrevet 6. mars 2010 Tusen takk for hyggelig velkomst Hvis nicket ser kjent ut, så er vi nok flere som ligner; maaange år siden sist jeg var på BiM Og da hadde jeg et annet nick... Jeg har to jenter på 9 og 7 fra før - så jeg er vel nærmest som førstegangs å regne Merker i hvert fall at jeg har glemt utrolig mye siden sist!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå