Nikamo Skrevet 6. mars 2010 #1 Skrevet 6. mars 2010 Måtte ta en digital CB i dag, og den viste Gravid 1-2 uker :) Jippi!!!!! Da var altså de svake strekene mine reelle, men så utrolig godt å se det "svart på hvitt" Jeg har såklart allerede begynt å bekymre meg for ting, men prøver å glede meg like mye som den vordende pappaen Han er nemlig ekstremt fornøyd og ville helst ropt det ut til hele verden (Jeg er glad jeg kan "rope" det ut her inne!) Takk til dere damer her inne som innviet meg i "hemmeligheter" som bidronninggele; hadde aldri engang hørt om det, men brukte det denne måneden, og kanskje var det det som skulle til?! Lykke til alle sammen - håper å se dere alle på 1. trim veldig snart
mini85 ♥ vil ha spire ♥ Skrevet 6. mars 2010 #2 Skrevet 6. mars 2010 Grattis!!!! =) Kjenner jeg blir glad hver gang jeg leser om noen som blir gravid! =) Gleder meg til min tur, kommer vel til å svime av hehe! Er naturlig å bekymre seg litt, det hører vel med. Kos deg med spiren din =) Klem!
Schrødingerkatta Skrevet 6. mars 2010 #4 Skrevet 6. mars 2010 Gratulerer så mye :-) Godt å se at mange blir gravide her!! Da går det rette veien :-) Lykke til med graviditeten :-) Klem fra
Nikamo Skrevet 6. mars 2010 Forfatter #5 Skrevet 6. mars 2010 Tusen takk alle sammen! Ser det er mange som er gravide her nå, ja - håper det er smittsomt!
happygilmore Skrevet 6. mars 2010 #8 Skrevet 6. mars 2010 Gratulerer så mye! Da ser jeg deg vel inne på 1. trimester
Ønske nr 3 Skrevet 7. mars 2010 #10 Skrevet 7. mars 2010 gratulerer, så moro det er nok vårsola som skinner på oss nå:-)
Smurfeline87 Skrevet 7. mars 2010 #11 Skrevet 7. mars 2010 Tror det er helt normalt å bekymre seg, men du blir nok like glad du og skal du se Ønsker deg i hvertfall masse lykke til, og ikke minst; GRATULERER!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå