Gå til innhold

Blødning og jeg friker ut!!!!!

Anbefalte innlegg

Hei hei!

Idag fikk jeg plutselig en liten blødning, helt uten smerter eller noe (har hatt mensmurringer hele tiden, og dette har jeg fortsatt). Er 6+3 idag. Kom litt friskt blod, også stoppa det like fort som det hadde kommet... Blir helt stressa her, men prøver å fortelle meg selv at det ikke er noe farlig...Er det noen andre som har opplevd dette?

Er jo så typisk at sånt skjer på en søndag når legekontoret er stengt hele helga....Tenker at hvis det ikke kommer mer venter jeg til mandag, men hvis det skjer noe mer her drar jeg på legevakta med en gang...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141543455-bl%C3%B8dning-og-jeg-friker-ut/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei hei.

Hadde en sånn opplevelse forrige helg, selvfølgelig, som du sier, da legekontoret var stengt.

Ringe allikevel legevakten, og de sa at hvis ikke det var smerter innvolvert, eller at jeg begynte å blø mer enn en vanlig mens, så var det halt naturllig, og ingenting å bekymre seg over.

Nå har det gått en uke, og jeg føler meg ikke akkurat mindre gravid enn tidligere, så jeg føler at jeg kan slappe av og tenke at alt har gått helt fint.

Lykke til:)

Tusen takk for svar :)

Nå har jeg stressa rundt her, og til slutt bestillte jeg time til tidlig ul på Volvat på mandag. Så nå får jeg bare prøve å slappe av resten av helga, og prøve å tenke positivt. Ha en fin helg alle sammen

Klem fra

Hei alle dere søtinger!!!

åååå, det gikk så bra:) Vi fikk se et bittelite bankende hjerte, og gyn. sa at alt var i sin skjønneste orden.... Så nå er vi bare overlykkelige:)

Tusen takk for svar og gos støtte!!!

Stor klem fra

Annonse

Så godt å høre at slike situasjoner går bra. Det samme skjedde meg i dag. Jeg er snart 11 uker på vei og hadde en blødning i dag morges. Var hos legen, og fikk beskjed om å følge med. Krysser fingrene for at det ikke blir noe mer.... Jeg ble så utrolig lei meg.....

Lene :-(

Uff ja, man blir jo så redd. Men det er helt sikkert ingenting å bekymre seg for. Legen min sa at så lenge det ikke kom mer, og jeg ikke hadde noe smerter var det ingenting å bekymre seg for.... Det er det helt sikkert ikke for deg heller. Lykke til videre.

Klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...