Gå til innhold

Jabadabado! Positiv test :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da var det jaggu meg tre positive tester her i gården! :) Har egentlig ikke gått opp for meg ennå men håper det kommer etterhvert. Føler meg ikke gravid i det hele tatt :S Gleder meg kjempemye, men tør ikke glede meg for mye heller. Huff, dumt når bekymringene skal overgå gleden. Noen andre som har det sånn også?

Alle mine tanker veksler mellom glede og bekymring nå!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer!!! Er nå ikke gravid enda jeg da, men er veldig redd for at jeg også skal tenke sånn.. Ikke klare glede meg for isteden å være redd for alt som kan gå galt.. Men så er jeg veldig sånn av meg da, bekymrer meg for alt mulig og går egentlig glipp av veldig mye fint. Så du får bare prøve å kose deg med å være gravid og se frem til den store dagen!! Ønsker deg hvertfall kjempemasse lykke til :D

Skrevet

Gratulerer!!

Har det akkurat som deg, men prøver å glede meg mest ;)

Skrevet

Og der var det enda en med positiv test ja :-) Så bra!

Gratulerer kjempemasse!! Og kos deg :-)

Klem fra

Skrevet

GRATULERER så mye.. Fikk positiv test selv i dag, digital, herlig følelse, men er også livredd. De neste ukene kommer til å bli laaaange, men vet ikke hva man skal gjøre for og ikke tenke så mye på det.. Vi får krysse fingrene og ta det med ro, baby i november SKAL vi ha:-)

Masse lykke til med svangerskapet..

Skrevet

Kos dere masse i tiden som kommer! Vet ikke om dere har barn fra før, hvis ikke så er det bare helt fantastisk, det dere skal gjennom for første gang:) det er helt spesielt, den første gangen. Ikke la bekymringene overgå gleden!

Skrevet

Tusen takk for gratulasjoner!! Prøver å la det synke inn:)

Jeg har jo en liten jente fra før, så er ikke første gang dette. Men forrige gang så planla vi ikke graviditet. Hun var bare verdens beste "bom". Så da tenkte jeg ikke så mye på alt sammen. Når jeg henger her inne på disse sidene så leser jeg om "alle" som mister og tror jeg blir veldig påvirket, så det ødelegger egentlig litt... I tillegg hadde jeg en kjemisk graviditet for 2 mnd siden, så sitter liksom bare å venter på at det ikke blir noe denne gangen heller. Samboer sier jeg bare skal slappe av og ta ting som de kommer, men er jaggu meg ikke enkelt :P

Gratulerer så masse til dere oxo, Pixie og Frida81!!! Ser ut som om det er mange som er blitt gravide denne måneden :) Håper vi sees på 1.tri, 2. tri OG 3. tri! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...