Jeanette N Skrevet 5. mars 2010 #1 Skrevet 5. mars 2010 Hei, jeg lurte på hvor stor sjanse det er for at jeg kan få tvillinger.. Min mormor fødte tvillinger, altså min tante er tvilling, men en av dem var dø født.. Min mor ble gravid med tvillinger, men de døde.. Og nå er jeg gravid. i følge mens er jeg 12 uker på vei.. Jordmora målte meg og sa d kunne kjennes ut som jeg var 14-15 uker på vei. Så jeg er veldig redd for at d kan være tvillinger... Noen som vet noe?
Ster IL Skrevet 5. mars 2010 #2 Skrevet 5. mars 2010 Er kun toeggede tvillinger som er arvelig. Vet du om de ventet det? I de fleste tilfeller går det bra å få tvillinger i dag. Lykke til. Hilsen tvillingmamma
Cat&Gullungene Skrevet 6. mars 2010 #3 Skrevet 6. mars 2010 Kan se ut som du har ganske stor sjanse for tvillinger da ja. Men som Anita over sier; tvillingsvangerskap er mye tryggere nå enn tidligere. Skulle dette være tilfelle for deg, ville du nok få max oppfølging hele veien. Det går nok bra ;-)
Jeanette N Skrevet 6. mars 2010 Forfatter #4 Skrevet 6. mars 2010 Okei:) Nei, jeg vet ikke noe om de var det. Får bare vente og se.. Det jeg tenkte påmed at jeg var redd for at det kan være tvillinger, er tanken på at det blir dobbelt så mye.. Jeg var ikke planlagt gravid nå, og går på skole. som jeg da må utsette neste år. Men om jeg får tvillinger så tror jeg det skal gå bra. Jeg har alltid hadd en tanke om at jeg vil ha tvillinger. Det er spesielt og morsomt. Så jeg har vell litt lyst på tvillinger. Men med tanke på at det kan skje nå,skremmer det meg litt...
doble<3<3 Skrevet 6. mars 2010 #5 Skrevet 6. mars 2010 Hei! Fikk vite jeg skulle få tvillinger for tre uker siden, kom som et SJOKK. ingen i familien og trodde på en måte det ikke kunne skje meg. Selv om det er dobbelt så mye jobb virker det som det er dobbelt så mye glede også =) blir spennende å høre om det er en eller to der inne =) Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå