Gå til innhold

da var det vist slutt:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trodde virkelig ikke at det skulle gå slik....

Begynte å blø idag, så da er det bare å vente på en ny sjanse.....var 7 uker på vei.

Hører om andre som mister, men tenkte liksom ikke at jeg var en av de....

Til alle dere som prøver å bli gravid og stadig mister, jeg fikk en vannvittig stor respekt for dere. Stå på jenter!!!!

Jeg er heldig å har en fantastisk nydelig jente fra før:) Så da får jeg leke, og nyte hvor heldig jeg er:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må forresten spørre viss noen har erfaringer, renser kroppen opp selv nå??? eller må jeg kontakte legen min?? Hvordan får jeg avkreftet 100% at jeg ikke er gravid lenger????

Skrevet

Er du sikker på at du har mistet? Jeg har blødd i en uke, men var på sykehuset i går til ul og undersøkelse, men der var det full hjerteaktivitet. Så at du blør betyr ikke nødvendigvis at du har mistet. Har du smerter? Du må kontakte legen din/legevakt/jordmor.

Jeg skal til ny kontroll om en uke. Ikke mist håpert før du har snakket med fagpersonal:)

Skrevet

Anbefaler deg å ta kontakt med legen din og få komme inn på et sykehus for å sjekke. Det varierer om kroppen ordner opp selv eller ikke. Ved en spontanabort og kraftig blødning ordner kroppen ofte opp selv, ved småbødninger kan du ha en MA (Missed abortion) hvor kroppen ikke ordner opp og du må ha utskrapning på sykehus. Forumet "ufrivillig abort" kan gi deg informasjon og støtte om det er dette du nå må gjennom - Lykke til!

Skrevet

Nå er jeg litt usikker på hva som skjer. Blødningen har avtatt, jeg regnet med at viss den ble kraftigere så mistet jeg det. Men blødningen har blitt mindre... holder det at jeg tar kontakt med fastlegen min på mandag????

Det er vel ikke så mye de kan gjøre, fra eller til uansett.....???... det som skjer skjer vel uansett om det går bra eller ikke...sukk???

Skrevet

jeg vet så godt hvordan du har det - med al usikkerheten..

Jeg er i dag 8+3 og har hatt brun utflod / blødninger siden lørdag for to uker siden.. var på ul på torsdag og så hjertet banke, men jeg klarer ikke å slå meg til ro med dette. Føler meg mye mindre kvalm og trøtt også..

Har 1.sv.kontroll om 2 uker, og ny ul om 2 1/2 uke.. men hvordan skal jeg holde ut så lenge..??

Min gyn sier som du sier selv.. dette er et stadie av svangerskapet som vi ikke har noe særlig kontroll over. Hvis spira ikke er levedyktig, så vil man miste.. på en eller annen måte. Men blødninger trenger ikke å bety abort!!

Jeg synes du skal ringe fastlegen på mandag og be om en henvisning til ul. En blødning i svangerskapet skal undersøkes av lege uansett..

Lykke til.. krysser fingrene for at det går bra med deg!

Klem

Skrevet

tusen takk for gode svar:)

jeg får ta kontakt med fastlegen min på mandag og se hva hun kommer fram til, hun er gynekolog og barnelege så hun kan finne ut litt mer en jeg kan i alle fall.

Lykke til "HopefullySoon" krysser fingrene for at det er en fighter i magen din:)

Skrevet

lykke til til deg også "nurkeklar88" krysser fingrene for deg også:) takk for svar:)

Skrevet

Vi krysser fingrene for deg og håper at det ikke er noe farlig blødning.

Men selvfølgelig er det helt forferdig og gå i uvisse- men det kan som sagt gå helt fint- og det håper jeg det gjør:)

Prøv og slapp av i helgen og kos deg så godt du klarer:)

Klem:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...