Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen :-)

Er 5 uker på vei nå, og veldig glad for at ting endelig ser litt lysere ut.

Har blitt gravid med ICSI behandling. 1 forsøket i desember ble negativt, men fryseforsøket nå i februar ble jammen positivt :-D

Fikk ei nydelig prinsesse i 08 med hjelp av ICSI behandling. Fikk desverre bare oppleve 9 mnd med snuppa vår :-( Vi opplevde alle foreldres mareritt å miste det kjæreste du har :-( Savnet er ubeskrivelig stort og tungt!! Hun døde etter et langt opphold på sykehuset. Stakkar lille kroppen tålte ikke mer.... Men vi er utrolig takknemmelig for tida vi fikk sammen med henne :-)!!

Har skrevet vår historie inn på minnelund siden her på forumet.. "Vår lille prinsesse" Ganske lang historie..

Så gleden var stor når det kom et kryss på testen denne gangen :-) Den følelsen du sitter med når du ser på ditt barn er helt uvirkelig, og den følelsen vil vi oppleve igjen! Håper virkelig det går bra nå!!!!

Spennende å følge dere alle her på forumet. Og lykke til :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

??? Leter og leter etter sida med minnelund!!! Men det ser nesten ut som om den har blitt fjernet etter BIM har blitt fornyet!!? :-( Utrolig trist det da!!

Skrevet

Kondolerer så mye med tanke på jenta deres, det må virkelig være det verste som kan skje en som forelder..Tenker ofte på det selv, når jeg kikker på jenta mi, at vi virkelig skal prise oss lykkelig for at hun er frisk og rask, det er ingen selvfølge=) Men samtidig ligger jo alltid den vonde tanken og redselen langt bak der et sted at noe kan jo plutselig skje, og det er skremmende. Det å få barn er jo så altoppslukende og fantastisk, at man kan bli skremt av mindre;)

VELDIG hyggelig å lese at dere nå har en ny spire på vei, jeg krysser alt jeg har av fingre og tær for at alt skal gå bra denne gangen, det fortjener dere virkelig=)

Skrevet

Tusen takk :-) Blir spennende tid fremover ja.. Men blir tett fulgt opp med jevnlig UL kontroller fra uke 12..

Skrevet

gratulerer så mye med en liten spire:-)

å så trist å høre om jenta deres...;-(

ønsker deg masse lykke til!!!!

Skrevet

Du har min dypeste medfølelse i tapet av prinsessa deres... Og jeg deler din store glede når du nå har fått det vakre blå krysset..

Gleder meg til å følge dere videre, og krysser fingrer og tær for at alt ordner seg for dere denne gang:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...