Gå til innhold

Lillegutt trenger navn... han blir mulatt, så...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvorfor kan ikke en mulatt hete Ola? Ville syns det var drittøft jeg! Kjenner en fra svarteste Afrika som heter Eilert! Han passer kjempegodt til navnet sitt... :) Men men , trenger ikke ta den diskusjonen her. :)

Hvilket land kommer dere fra da? Litt lettere å finne navn hvis man vet hvilket land dere stammer fra. Kunne jo funnet et med røtter i det andre landet?

Salig blanding:

Bernard

Kassius

Liam

Rayan

Julius

Abel

Annonse

Hehe.. ja, var ei venninne som syns d hadde vært kult me Ola liksom, men jeg har tenkt å ha et vietnamesisk mellomnavn, for å symbolisere hvor pappa er fra, så da vil jeg ha litt mer nøytralt om du sjønner :)

Har også det problemet at jeg jobber i barnehage, og da kjenner alt for mange barn som kan liksom "ødlegge" navn vist dere sjønner... Jeg velger gjerne ikke navn som jeg har i bhg nå f.eks. Vist jeg ikke på død å liv hadde bestemt meg på forhånd, men det har jeg ikke... Åsså er det slik at mannen åsså jobber i barnehage, så da har vi dobbelt opp me "problemet" hehe... Skal ikke være lett... Har en knapp på Leon da.. er vist litt popis for tia? Men vi kjenner ingen som heter det, så da blir det kanskje det... vi får se når han kommer ut :) Takk for gode tips :)

Hva er en mulatt?

Jeg trodde en mulatt var en blanding mellom en svart og en hvit.

Du sier at faren er fra Vietnam.

Er du norsk?

Trodde forresten betegnelsen "mulatt" var ute.

Men dette har jo ingenting med navnet å gjøre.

Leon liker jeg ikke, men disse er fine internasjonale navn som er vanlige i Norge:

Albert

Anton

Armand

Edvard

Edvin

Gregor

Kasper

Lorentz

Ludvig

Oskar

Simon

• 2 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...