Gå til innhold

Starte egen nettbutikk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leste noe på jobbmuligheter.com om at man kan starte nettbutikk og selge ting via ebay. Forstod ikke helt hvordan det virka da, men man selger lixom ikke egne ting, gjør bare en "tjeneste" for ebay og annonseren for dem. Og alt man selger for ebay gjennom hjemmesia man lager tjener man penger på. Noen som har vært borti dette?

Et annet forslag jeg fant inne på jobbmuligheter.com var å ta bilder av egentlig alt mulig mellom himmel og jord, og så legge det ut på nettet (tydeligvis på bestemte nettsider da), og tjene penger pr. nedlasting bildene dine har.

Vet ikke hvor lett det er å tjene penger på slikt, men jeg synes det høres morro ut.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må nok nesten kjøpe ting på ebay og så selge dem. Viktig med god nettside og god kundeservice. Sett deg inn i reklamasjonsregler, garantier og andre relevante lover og regler. Om noen skulle klage på et produkt, er det viktig at du opptrer profesjonellt (som er stort firma ville gjort).

(Har nettopp hatt en diskusjon med et lite "kjøkkenbordsfirma" ang en reklamasjonssak, der selgeren ble svært personlig og lite profesjonell - det gjør meg skeptisk til å bruke slike firma...)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...