Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har så mye rare vondter i kroppen om dagen at jeg blir tullete! Litt stikking i puppene, stikking nederst til høyre i magen, noen ganger litt midt på magen nederst, en del vondt i korsryggen, enda fortere og mer kvalm enn jeg er til vanlig og istad fikk jeg så akutt vondt i ryggen at jeg måtte kollapse på sofaen - og der ligger jeg ennå.

Jeg føler meg som DEN hypokonderen! Og det ville jo vært rekord i graviditetssymptomer, om det hadde vært det. IKM er alt ifra søndag til torsdag neste uke, men jeg nekter å tro at graviditet kan kjennes så godt på kroppen, så tidlig. Håper jo selvfølgelig at jeg er gravid, men har egentlig ikke helt troen på det. Dumme, vonde kropp :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei du..:)

jeg krysser alt jeg har av fingre og tær for deg..:) håper du er heldig denne gangen:)men når tenkte du å ta en test da?huff, tror jeg begynner å bli syk jeg.. vondt i magen og halsen og er litt små kvalm idag:S usj.. men har ikke tid til det for må pakke masse idag.. he eh

Skrevet

Jeg veit ikke helt når jeg skal teste egentlig. Tror jeg prøver å holde meg til neste helg, siden ikm kan være så seint som torsdag. Det blir tortur! ;)

Da jeg våkna nå var jeg litt kvalm med en gang, men det var nok helst innbilt. Jeg er negativ til det motsatte er bevist, men håper selvfølgelig!

Pakking er gørr! Men man finner alltid mye man har glemt og gamle minner. Også er det artig å kjøpe bolig selv, så man kan forme den slik man vil! Jeg er i det kreative hjørnet for tiden, og planlegger maling av leilighet, sying og påskepyntlaging. Sola hjelper på humøret! Lykke til med pakking - husk at alt godteri og annet snop er obligatorisk styrkekost! ;)

Skrevet

så utrolig flink og kreativ du er..;) det må jeg si.. ja det var det med pakkinga da..ligger rett ut på sofaen nå med magesjau++:S er så typisk!!men skal prøve å slappe av litt nå, så jeg kanskje orker å pakke litt etterpå:):)men blir ikke noe styrkekost da.. he eh.. her går det på cola zero, rundstykker og ritz kjeks.. he he,;)

Skrevet

Magesjau betyr jo absolutt at samboeren din må ta seg av all pakkinga! Du kan ikke pakke en eneste eske faktisk ;) Med mindre samboeren din ligner på min, og bare slenger alt han kommer over opp i tilfeldige esker, uten å lage system eller pakke inn ting som kan knuse ;)

Skrevet

han skulle pakke litt når han kommer hjem ifra jobb:) men han er jo ikke hjemme før seks da stakkars, så er nok litt sliten etterpå også.. tror han kan det med å pakke, jeg får heller fortelle han litte grann. så det blir litt system;) he he.. jadda, magasjau og spysyken:( kjempeflaks å få det nå..:P

Skrevet

Hvordan er formen? Har du blitt litt bedre?

Idag er det ikm etter det som er vanlig syklus (hvis jeg regner fra den dagen det kom bittelitt blod, og ikke dagen etter, da hele sjauen kom). Så ikm kan likesågodt være imorra. Ikm kan også likesågodt være på torsdag eller fredag, om syklusen nå har endra seg til 29 dager etter at den var på 29 sist. Veit du noe om det kanskje? Om syklus går tilbake igjen til normalen, eller om jeg bør forvente at den har blitt lenger nå? Den har aldri vært lenger enn 26 tidligere. Blæh..

Skrevet

joda, formen er bedre idag..:) pakka masse idag, men blir jo aldri ferdig da..:Plitt igjen som vi skal ta imorgen..;)hmm.. akkurat det med sykluser er jeg ikke god på for er leeeeenge siden jeg har hatt normale sykluser uten p-pillene..hmm.. men du får vente å se utover uka da, hvis ike får du ta deg en test;) fortsatt noe merkbare symptomer da?:)

fortsatt ikke mensen jeg da..:(møkka lei det nå.. og plutselig skal alle ha baby liksom..:(:(

Skrevet

Ja, det var helt sykt hvor mange som hadde fått positive tester her inne de siste dagene. Fint for dem. selvfølgelig - men jeg blir litt bitter ;)

Jeg syns det her med symptomer er vanskelige greier. Veit liksom ikke om det er ønsketenkning, om det er reelt eller om det kan komme av andre ting. Har fortsatt litt "vondt" nederst i magen og til høyre nederst på magen. Litt vondt i korsryggen og ihvertfall idag har jeg mått på do en del oftere enn jeg pleier. Men det kan jo være begynnende urinveisinfeksjon eller at jeg har drukket mer enn jeg har tenkt over.

Typisk pakkesyndrom å tro at man har pakka "det meste" også er det femten esker igjen med alt småtteriet som det liksom ikke var så mye av. Det har ihvertfall gått igjen her de gangene vi har flytta ;)

Skrevet

ja, er veldig mange:s får jo høre om folk her hjemme hele tiden som er gravide også..:( er så lei av at kroppen min ikke fungerer som den skal..:( så hører du om mange der ute som får barn i vilden sky som ikke burde fått barn engang, så har du sånne som oss som veldig gjerne vil ha barn som må bruke litt ekstra tid..:( men skal virkelig krysse alt jeg har for at det er en liten spire hos deg nå altså..;) håper virkelig det..vi har pakka stortsett alt nå da.. bare loftet igjen nesten.. tar så himla lang tid alt sammen..:P

Skrevet

Hei! Har tanteneket kommet til deg enda? Jeg håper det! =)

Jeg venter fortsatt også. Etter gammel syklus skulle tanta ha kommet på søndag, men etter syklus fra forrige periode er det idag/imorra. Håper ikke jeg spenner meg så mye at det ikke kommer av den grunn. Etter at det ble forsinka sist, så tør jeg ikke teste heller, i tilfelle syklusen er på vei til å bli lengre ENDA en gang. Om det ikke har skjedd noe innen lørdag skal jeg vurdere å teste. Kanskje!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...