Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skulle egentlig til første ultralydtime nå på onsdag, da vil jeg være 18+2.

Men idag kommer det brev i posten om at de har måttet flytte timen fram en uke.

Jeg har virkelig gleda meg masse, og telt ned dager, har nesten ikke klart å vente. Kan jeg ringe å si at jeg MÅ ha timen eller?

Syntes det var så dårlig gjort å vente så lenge med å si fra, de kunne i det minste ha ringt meg? Mulig jeg er urimelig nå, men jeg bare er så skuffa altså :(

Hormontrollet :)

Fortsetter under...

jeg tror nok jeg ville ha ventet til uka etter. Kan godt hende det er noe som har oppstått og det er en som virkelig trenger UL og da er det litt greit at hun får dratt.. syns nå jeg hvertfall :-) Jeg er selv 19+5 når jeg skal på UL om to uker..

Skjønner godt skuffelsen! Skulle egentlig på UL nå til onsdagen jeg også, men fikk flytta timen til mandag 15. mars. Det er 4 sure dager å vente :P Da vil jeg være i min 20.uke. Men, men, når man virkelig gleder seg, er det jo desto bedre når man endelig får timen! Hørt det er vanlig å først få komme til UL i uke 19-20. Da er jo barnet større også, sånn at man ser alt bedre, og det er jo en fordel.

Huff ja, hadde blitt irritert selv...Men tenk på hvor mye du gleder deg hver dag til denne timen...nå varer jo spenningen lengre:) Det er en måte å se det på.

Da ser de sikkert/garantert kjønn i neste uke! Masse lykke til og let us know...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...