monca*84*j12 Skrevet 5. mars 2010 #1 Skrevet 5. mars 2010 Syntes jeg har ventet lenge nok jeg nå. Januar 08 bestemte vi oss for å produsere ett bøllefrø, men sitter nå her i Mars 2010 og har fortsatt ikke noe i magen. Kjenner jeg begynner og blir litt småsliten... Jeg vet det blir min tur snart. Men jeg kjenner litt på at jeg gremmes litt over klage innlegg over kvalme og bekken. Greit nok, jeg vet ikke hvilket h**** det kan være, MEN jeg skulle gjerne hatt de samme plagene. Dagene flyr så utrolig fort av gårde. Krysser fingrene og håper at våren skal være fruktbar. Lykke til alle sammen
cessy*og prinsessa si* <3 Skrevet 5. mars 2010 #2 Skrevet 5. mars 2010 hei du;) skjønner akkurat hvordan du har det,slitsom når man har så inderlig lyst på en liten en:/ har jo vært gravid men hadde MA i fjor februar med tvillinger,å enda har det ikke klaffet for oss,men jeg har fått pergo så håper det gjør susen så ting skjer snart:) du har ikke vært til lege el gyn for å få noe hjelp ettersom dere nå har prøvd i 2 år??
E_E_K Skrevet 5. mars 2010 #3 Skrevet 5. mars 2010 Håper det blir din tur snart. Har du ikke krav på utredning hvis det går over 1 år med prøving?? Det hadde kanskje vært lurt og du er jo ikke så gammel heller da? (hvis du er 84 modell ) Lykke til!
monca*84*j12 Skrevet 5. mars 2010 Forfatter #4 Skrevet 5. mars 2010 Hei hei Jo da, er under utredning jeg. Har vært det i godt og vel 1 år. Men er i det offentlige, og ting går alt for tregt. Har fått pergo. Prøvd det to ganger resultatløst. Ingen eggløsning; som er kjernen i mitt problem. Mannen er friskemeldt og har til å med gode svømmere. Har en Trippel pergo kur jeg tenkte jeg skulle kaste meg over denne eller neste mnd. Vi får se...Men det blir siste pergo kur for min del, hva som skjer videre er uvisst.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå