Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

dere som har kommet såppas langt, jeg er 10+5, og har kjent livmoren siden jeg var 9+ noe hehe men, jeg er bombesikker på at den heller til høyre! Merkelig... har alltid trodd den skulle være på midten jeg, skal høre med jordmor for sikkerhets skyld, men er rimelig sikker på at jeg ikke tar feil....

Heller din i en retning, eller er den midt på?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke kjent etter livmoren selv enda, siden den ikke titter fram fra bekkenet og kommer opp over skambeinet før ved uke 12. Er 11+3 idag, men har en stor og fin mage allerede, som tydeligvis er full av luft, og liiitt livmor helt nederst:p Har i flere uker også kunnet kjenne en tydelig kul nederst på magen spesielt om morgenen hvis jeg ligger flatt, men dette skyldes nok full blære heller enn livmor tror jeg;)

http://www.lommelegen.no/792140/naar-kan-en-kjenne-livmoren-over-symfysen

Skrevet

den kan titte frem allerede i starten av uke 9 har jeg lest, og jeg kjente den i løpet av den uka selv ;) så joda, det kan den, men det er nok forskjell fra person til person... magen min er som den var, er ikke særlig oppblåst lenger... blæra er tom da jeg kjenner etter ;)

Skrevet

hmm..så rart, for det står da vitterlig uke 12 alle andre steder jeg har lest..? Jaja, sikkert individuelle variasjoner på dette, som det meste annet i svangerskapet, og hvem vet- kanskje du har to stykker inni der? ;)

Skrevet

det var det første svigermor sa da de fikk vite at jeg er gravid "kanskje det er to der"... skremmer vannet av meg dere haha jeg satser på at det er en ;)

Skrevet

hehe- ups, sooorryy, ikke meningen å skremme;) Selv er jeg veldig godt fornøyd med at det bare er en inni dette magehuset ihvertfall, for synes det er MER enn nok med en baby om gangen gitt:p

Skrevet

Det er jeg igunn enig i, og dessuten er tvillinger svært skjeldent ;)

Skrevet

ja, hadde jeg fått to stykker av den babyen jeg fikk sist vet jeg ikke hvordan det skulle gått gitt...ikke ville hun sove om natta, og ikke ville hun ha pupp (altså, hun spiste, men det var ofte en "kamp" for å få det til), så jeg hadde ihvertfall mer enn nok å henge fingra i med bare en for å si det sånn. Men ja, tvillinger er jo sjeldent, så sjansen er ikke stor=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...