Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Neida - det er riktig tenkt :) Pregnyl gis som hcg-støtte - kroppen tror den er gravid - og vips så er den det også :) Virket jaffal på meg! Tok pregnyl 4 dager før, samme dag og 4 dager etter innsett av fryseegg. Lave doser - virket umiddelbart og jeg var "gravid" med alle symptomer fra dag 3 før innsett... Ikke så lett å skjelne mellom jukset og ordentlige symptomer da - men det virket og det er jo viktigst. Trengte ikke bruke Crinone/Cyclogest før testdag pga pregnylen gjorde dette overflødig. Bruker det derimot som støtte nå fram til uke 12 siden jeg har mange SA/MA i historikken. Men - nå er jeg lenger enn noen gang og fikk se bankende hjerte sist uke :)

jeg fikk pregnyl 10000ie som el sprøyte...5000ie innsett dagen og nye 5000ie fem dager etter der igjen..for å sparke i gang kroppen på enmåte;)

jeg brukte blodfort.og cyclogest samtidig med pregnyl og fikk da dobbel støtte om man ka si det sånn...så jegsluttet med cyclogest etter positiv test men fortsatte med blodfort.

jeg brukte det samme forrige forsøk og da gikk dte ikke.....så tror nok når lat kommer til alt at det er selve egget og kvaliteten som gjelder uansett.....

Jepp, jepp...det kan nytte å mase :)

Kan spørre om Cyclogest i stedet for Crinone også...avgir mye større mengde progesteron... Jeg bruker også Klexane blodfortynnende sprøyter + akupunktur og noe homeopatisk medisin i tillegg til Cyclogest og Crinone nå.... Føler meg ganske kraftig medisinert ;-)

Heier på deg, Bicon - håper å se deg på 1. trimester SNART!!!

Julebabyen er det du som skal ha :)

Annonse

Ja, jeg holder til i Danmark ved Trianglen fertilitetsklinikk.

Er enslig ser du - så dette er med donor og alt må betales av egen lomme... Men - klokka tikker, tiden går...så her blir det barn først og mann etterpå :) :) :) Håper jeg da :)

Det ordner seg for snille jenter så du kommer i mål du også, Bicon :) Vi må aldri miste troen på det! Nå må jeg stikke...skal i bursdag :)

Snx

Ok, blir det brukt på samme måte som crinone, eller er det noe en bruker i tillegg??

Hva skal til for å få det?

Når begynner dere med crinone,jeg begynte den kvelden på dagen jeg satte inn egg, ser at noen begynner før innsett.

Når begynner en med pregnyl?

Takker for alle svar, skal til 2 UL tirsdag, håper på innsetting komende uke, så derfor mange spørsmål =)

Kjærevene:

Hvor holder du til? Skal også ha UL på tirsdag, spennende å se hvilken dag innsettet blir på, om alt er som det skal da...

Porsgrunn her!

Jeg har forstått det som Pregnyl er i sprøyteform, og er vel i tillegg til crinone om en går på det ( nå er jeg på tynn grunn ) .

Får vel Pregnyl før innsett og noen dager etter innsett....

Pregnyl og Crinone sammen blir smør på flesk og er bortkastede penger... Jeg fikk Pregnyl sprøyter 4 dager før innsett, innsettsdag og 4 dager etter innsett. Lave doser (5000 - 2500 - 2500) Begynte på Crinone/Cyclogest straks svangerskap var påvist og skal bruke det en tid framover pga mange SA/MA. Har en venninne som fikk 1250 ie annenhver dag i etpar uker etter innsett - gjøres sikkert litt ulikt ved klinikkene. Men begge oss har brukt Dk. Hun ved Majgaard, jeg ved Trianglen. Men har hørt Hausken bruker det på noen også :)

smør på flesk...tja...jeg brukte dette samtidig som sagt og ble gravid og sluttet å cyclogesten ved testdato.....forskjellige grunnet til hvordan rekkefølgen blir gjort her ser jeg...

bare det klaffer så kan det være det samme;)

Annonse

akkurat det vet jeg ikke nurket...brukte ovitrelle første gang...det gikk jo ikke så ble det bare byttet til pregnyl...fikk ikke noe anne grunn enn at det var fro å gi kroppen ekstra støtte og frolenge luteaøfasen og gi egget bedre tid på å feste seg.....JO! det var pga jeg fikk mens på rd 9 forsøket før;)

skjønner ikke hvorfor ikke du har fått det nei...måtte jo vært mye bedre...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...