Treningsmamma har født ♥ Skrevet 5. mars 2010 #1 Skrevet 5. mars 2010 Hmm fortsatt ingen mensmurring eller spotting å se (spotter 3 dager før hver mens). Kjenner faktisk ingenting på kroppen- vet ikke om dette er et godt eller dårlig tegn?! Kjenner bare bittelitt stikkinger i ny og ne. Krysser fortsatt fingrene for at tanta holder seg unna søndag (dag 30 i syklusen). Tar det hele faktisk veldig med ro akkurat nå. Prøver å tenke på noe annet i stedet
E_E_K Skrevet 5. mars 2010 #2 Skrevet 5. mars 2010 Lykke til da!! Jeg hadde ikke noen symptomer og jeg var gravid. Så det trenger ikke å bety noe at du ikke har noe symptomer
Gjest Skrevet 5. mars 2010 #3 Skrevet 5. mars 2010 lykke til men, skal ikke slike debatter eeeegentlig i "bli gravid" forumet? bare lurer
E_E_K Skrevet 5. mars 2010 #4 Skrevet 5. mars 2010 kanske ho skrev det her for å få svar fra noen som har opplevd det samme og kanskje var gravid?? Det er lov å skrive hvor man vil eller?? Hahahaa komisk :S
Treningsmamma har født ♥ Skrevet 5. mars 2010 Forfatter #5 Skrevet 5. mars 2010 Tusen takk for svar Flere synspunkter? Har fortsatt ingen spotting!
Ønske nr 3 Skrevet 7. mars 2010 #6 Skrevet 7. mars 2010 he jeg er nå 4+1 jeg har ikke hatt noe spotting
Treningsmamma har født ♥ Skrevet 7. mars 2010 Forfatter #7 Skrevet 7. mars 2010 Hei og takk for svar Skulle hatt IKM i dag. Ingen tegn til verken det ene eller det andre. Testet i går kveld- blenda hvit, så om tanta ikke dukker opp eller spottingen begynner blir det ny test til uka Håper, håper...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå