Gurine og gulla Skrevet 5. mars 2010 #1 Skrevet 5. mars 2010 Hva gjør dere i forhold til bil, bur og barnevogn. hva slags bil og barnevogn har dere.. ser for meg at vi kommer til å få store problemer her. (Er ikke gravid enda men håper på å bli det snart)vi har en romslig stvgn, men buret til hunden tar jo all plass. Hva gjør dere? må vi til å legge ned setene, for å få plass til evt barnevogn eller må vi bare droppe enten vogn eller hund hver gang vi skal ut?
Mamma`n til <3<3<3 Skrevet 5. mars 2010 #2 Skrevet 5. mars 2010 Vi har en Golden Retr og bruker ikke bur til vanlig.(men selvf etter babyen kommer) Men satser på å kunne bruke vår A6 stasjonsvogn etter babyen kommer og derfor har vi funnet en vogn som vi liker godt OG som en bonus blir det ganske liten ved å legge sammen! Easywalker quattro heter den. Vi har ikke sjekka ordenlig om det passer, men har et vennepar med passat og dem har bur og vogn og bilen er like stor som vår! Går nok mer i bagasjen enn du tror;)) Men de fleste barnevogner mener jeg kommer med eksakte mål for hvor stort understellet er sammenleggbart!!
Gurine og gulla Skrevet 5. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 5. mars 2010 ok... får bare vente å se når den tiden kommer:) Ikke lyst å omplassere hunden pga en barnevogn i hvertfall:)
ღMadame_mim ღ Skrevet 5. mars 2010 #4 Skrevet 5. mars 2010 Nå har vi to hunder da, men den ene er på størrelsen med en labrador. Vi har ikke sjans til å få plass til våre to og barnevogn så vi må evt ta to biler dersom vi skal på turer. Må kjøpe en caravelle eller noe i den duren etter hvert tror jeg. Hadde vi bare hatt den ene hunden så tror jeg vi kunne ha fått plass til både vogn og hund dersom vi hadde lagt ned det ene setet og satt vognen i dette hullet. Nå bruker ikke vi bur til våre hunder da, så aner ikke om det er plass til noe bur vedsiden av der.... Vi har en Nissan Primera st. PS: du omplasserer jo selvfølgelig ikke hunden, da kjøper dere enkelt og greit en større bil! Nei, de bilene er ikke pene, men for meg er hundene familiemedlemmer :-)
Bea <3 Skrevet 5. mars 2010 #5 Skrevet 5. mars 2010 Vi faar plass til baade labrador i bur og brio dypvogn i vaar volvo stasjonsvogn:) veeeldig fornoyd med volvo!
Bea <3 Skrevet 5. mars 2010 #6 Skrevet 5. mars 2010 Vi faar plass til baade labrador i bur og brio dypvogn i vaar volvo stasjonsvogn:) veeeldig fornoyd med volvo!
06,07 og spire nr 3 i 2010 Skrevet 6. mars 2010 #7 Skrevet 6. mars 2010 Vi har en stor Rottweiler, hun er stort sett kun med på ferie. Vi har en BMW stasjonsvogn og en AUdi A6 så er greit med plass, men ikke til både bur og vogn. Derfor har vi kun med sommertriller på ferie med nedleggbar rygg. Disse sommertrillene får vi i tak boksen. Hvis hun er med ellers så dropper vi vogn eller legger sommertrille på langs på gulvet under barnas bein. Nå som nr 3 er på vei og jeg ønsker meg en stor vogn, skal vi kjøpe ny bil. Vi har uansett ikke plass til 3 bilseter i bredden så trenger en 6 seter.
BabyjenteMARS<3 Skrevet 6. mars 2010 #8 Skrevet 6. mars 2010 Vi har en stor bulldog. En old tyme dorset bulldog, og hu sitter i bilen uten bur og med vogna ved siden av. Vi har selvsagt nett inn til bilen, slik at det er trygt å sitte i bilen i tilfelle noe skulle skje. Vi har en BMW 5-serie, og det er romslig plass til to bilstoler, vogn og hund i bagasjerommet. Skal vi på lang tur tar vi på skiboksen til all bagasje
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå