Gå til innhold

LETTET!!!:)(samme som 1.trim)

★tøysekroppen&prinsene★

Anbefalte innlegg

jeg har jo da vært engstelig siste dagene pga brunlig og rosa utflod og lest om alle som har det sånn når de opplever en MA...da tok jo panikken meg da....så jeg tok nok en hcg prøve og den var kommet seg fra 1129 til 3223 på 3 dager....det var en god følelse...:)) ganske høyt så begynner jo lure litt da...selv om vi bare satt inn 1 egg da....:)

for meg har det vært betryggende og kunne få komme å ta disse bp når jeg har ønsket...noen syns sikkert det er hysterisk men jeg blir rolig av å få vite ståa underveis...og ikke minst så går all bekymringer utover humøret og familie...idag gleder vi oss sammen over det flotte tallet!!:)) 5+1 idag...

nå håper jeg ikke det dukker opp noe nye blødninger av noe slag eller farge..da skal jeg klare å vente 2 uker til ul:))

Fortsetter under...

Så utrolig godt å høre, tøysekroppen! Jeg forstår utrolig godt at du har behov for å få tatt disse blodprøvene slik at du kan føle deg trygg på at alt går som det skal. Jeg hadde det slik selv gjennom hele 1. trimester, og etter hvert overtok behovet for UL med jevne mellomrom.. Etter at blødningene mine ga seg like over jul og alt stabiliserte seg, har jeg heldigvis klart å roe meg. Men det første jordmora bemerket da jeg var på min første konsultasjon hos henne for en måned siden, var at hun merket på meg at jeg ikke helt har tatt inn over meg at jeg faktisk er gravid. Hun er tydeligvis en skarp observatør... Så det er nok bare sånn det er for (ihverfall noen) av oss ivf-ere, at vi har hatt så lang vei mot målet at vi har litt vanskelig for å slå oss til ro når underet først skjer.

Men dette skal gå bra vet du! Vi krysser fingrene for at du slipper flere småblødninger, slik at du kan senke skuldrene fram mot UL :-)

Klem fra meg

Hei tøysekoppen :)

Så kjekt å lese om den fine HCG stigningen din. Er vel ikke så lenge til ul for deg nå? Etter ul blir det litt lettere, da har man sett at det faktisk er liv! Jeg skal på ny ul igjen når jeg er 10 uker. Den timen fikk jeg av ikke medisinske årsaker, men for å kunne bli litt beroliget :)

man får mange bekymringer, når man har mistet før... Selv klarer jeg ikke tro at jeg faktisk er gravid, men når magen kommer endrer det seg sikkert :)

Lykke til på 7 ukers ul :)

tusen takk begge to!!!:)

gleder meg vilt til ul og håper jo å få se ett lite bankende hjerte...

eureca målte du hcg ditt eller klarte du la vær og forholde deg normalt til dette på en måte??er helt nervøs hele tiden omtrent...og mine ømme pupper var for sikkerhetsskyld borte når jeg våknet i morges...var ikke det litt tidlig å mist symptomer???*iiikk*

nei får ta meg en luftetur å klarne tankene og roe kroppenlitt...det hjelper:)

Annonse

Symptomene mine kommer og går også. En dag er jeg kvalm, en annen dag merkes ingenting. Nå er ikke puppene ømme, ikke når jeg dytter i dem en gang, men så vet jeg at i kveld, el morgen kveld, så er de vonde igjen... Og brekninger er jeg glad bare kommer av og til!

Jeg målte hcg en dag før testdato til 169, og andre dagen etter testdato ble hcg målt til over 600. Var fornøyd med den stigningen og i forhold til div skjema på nettet fant jeg ut at jeg hadde høye verdier, så jeg målte ikke noe mer.

du har jo hatt fine stigninger, så alt er nok akkurat slik det skal være, men forstår godt at du er nervøs.... Når har du ul da??

eureca: ja jeg hadde fine verdier 316 rd12 og 1129 noe dager etter...men tørr snrt ikke hvile meg på dette lengre...holder på å bli sprø og klarer ikke konse om noe som helst....

du er jo litt lengre på vei enn meg og da vet jeg dte er vanlig at disse symptonen lever sitt eget liv...men 5+3???syns det var veldig tidlig å miste...de er litt øm nå me det komme rnok av at jeg har klemt å kjent sånn på de siste døgnet!!!!:/

og i tillegg denne fargede utfloden...føler det er dårlig kombi kan man si...har snakket med lege og ha sykem.ut uke så får vi se hva som skjer videre med bp og fargen på utfloden...må si jeg er nervøs ja!!!

fatter ikke hvordan dagene skal gå farm til ul...som jeg ikke fikk time til før 22 mars!!!måtte ringe å høre om noen avbestilte timer evt om jeg ville inn før....er 7+4 den 22.....vurderer litt å gå på volvat men samtidig tenker jeg "hallo,ro deg!!en plass må grensen til insanity gå altså!!?"men 5-6 dager er leeenge å vente ekstra i disse dager!!!

du da nurket? noe nytt?er det ikke spennende liv vi lever du?;) MEN samtidig priser jge jo meg lykelig over positivt forsøk for all del!!!

Du kan bestille time hos lege, dem kan se om livmorhalsen er åpen eller lukket, og muligens lokalisere blødningen. Jeg gjorde det ved siste sa jeg hadde, og selv om jeg fikk en dårlig nyhet, så syns jeg det var en lettelse å vite ståa...

Om du velger å gjøre det vil du mest sannsynlig få vite at blødningen ikke kommer fra livmorhalsen, og da kan du kanskje slappe litt mer av....

Jeg kjenner flere som har hatt blødning i svangerskapet, som har flotte velskapte barn i dag, så det trenger ikke å bety noe negativt dette. Jeg vet at det hjelper lite å høre slike historier, men det hjelper bitte litt:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...