blond og blid straks fødeklar Skrevet 5. mars 2010 #1 Skrevet 5. mars 2010 Var på et generasjonstreff på onsdag. (formiddagstreff for alle som har fri/er hjemmeværende) Moren min var også der, og hun satt og snakket med noen eldre damer. Da sier plutselig den ene til moren min: Jeg ser du skal bli bestemor igjen. Jeg var da 5+4... Forstår ikke hvordan hun kunne se det! Vel slik ble det ganse offentlig allerede, litt før en jeg hadde tenkt, men, men. Noen andre som har opplevd noe lignende, eller som kan se slikt så tidlig?
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 6. mars 2010 #2 Skrevet 6. mars 2010 hmm..snodig,,,,jeg har ikke opplevd det samme...magen er stor sånn innimellom spes om kvelden.. men det er bare luft så det er nok det som gjør det da;) men litt morsomt er det jo hihi;))
Sannellerslik? Skrevet 6. mars 2010 #3 Skrevet 6. mars 2010 Går jo ikke an å se det på magen når man er 5+4....? Men kanskje hun såg det på ansiktet ditt foreks? Mange blir veldig fort blek, og forandrer seg litt i ansiktet når man blir gravid..:-)
Solstråle_76 Skrevet 6. mars 2010 #4 Skrevet 6. mars 2010 Er nok kanskje ansiktet ditt hun så det på. Moren min så på kusinen min at hun var gravid da hun var rundt 6 uker på vei:-D Snedig det der!
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 6. mars 2010 #5 Skrevet 6. mars 2010 Jeg var veldig oppblåst, og fikk derfor mage allerede i uke 5 denne gangen (har bilde på profilen). Så for min del kunne dette godt skjedd m meg også, jeg har f.eks blitt spurt flere ganger på jobb om jeg er gravid (selvom jeg prøver å skjule magen i store tunikaer;) Så selv om det ikke er skikkelig livmormage så tidlig, bare luft, så er det like fullt mulig å bli "ferska" dessverre:p
sep.j2010+juni.g2012 Skrevet 6. mars 2010 #6 Skrevet 6. mars 2010 litt artig ja! til jul fikk jeg baby rammer av farmoren min, syns dette var snodig siden vi ikke ventet barn eller hadde nevnt noe som helst me barn for henne, men joda det viste seg jeg ble gravid rundt den tiden der... måtte spør henne i ettertid, å da sa hun bare at hun følte på seg at nå var det min tur til å bli gravid:P hehe... det sies at eldre personer har en tendens til å legge merke til akkurat disse tingene...
Pudding06&Spirepire Skrevet 6. mars 2010 #7 Skrevet 6. mars 2010 Det er flere ja... I går var jeg nede på butikken (skikkelig lokalhandel, bor på et lite sted, har akk flyttet tilbake etter 5 år) og da jeg kom til kassa hvor mor til ei tidligere klassevenninne satt, tittet hun på meg og spurte om når jeg skulle ha en til og om jeg var gravid!!! Væææææææ... ble HELT SATT UT, og så at vi ønsker oss en til, så tiden får vise... litt flere som var i butikken, så nå gjelder d vel bare å få sagt d t familie før sladra er ute på bøgda!!!
Nat27 Skrevet 6. mars 2010 #8 Skrevet 6. mars 2010 Jeg skjønner ikke hvordan de gjør det, men noen ser dt veldig tidlig, ja! Det avsløres visst både på øyne og hår og hud, påstar de... Har blitt fersket ganske tidlig denne gangen jeg også... Da jeg skulle si det til sjefen i mitt forrige svangerskap var alt hun svarte bare; "å jøie meg, har du ikke visst det før nå"??!! Hehe....spesiellt det der, men litt vittig også
blond og blid straks fødeklar Skrevet 6. mars 2010 Forfatter #9 Skrevet 6. mars 2010 Det må ha vært ansiktet eller håret mitt, det var nok ikke magen min hun så det på. For den er helt vanlig den.
Sunshinebaby70_er mamma :) Skrevet 6. mars 2010 #10 Skrevet 6. mars 2010 Mormoren min var ekspert på å se slikt... Hun sa at hun kunne se det på et spesielt "drag" gravide får rundt munnen... Synd hun ikke lenger er blant oss så jeg kunne fått testet henne på meg...
engel81 - g08, g10 Skrevet 7. mars 2010 #11 Skrevet 7. mars 2010 Jeg ble "oppdaget" av en kollega i forrige svangerskap, var bare 5 uker på vei da, og kun jeg og mannen min som visste om det. Hun også bare så det, jeg hadde ingen mage. Fikk ikke antydning til mage før ca uke 12:) Rart det der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå