★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 5. mars 2010 #1 Skrevet 5. mars 2010 jeg har jo da vært engstelig siste dagene pga brunlig og rosa utflod og lest om alle som har det sånn når de opplever en MA...da tok jo panikken meg da....så jeg tok nok en hcg prøve og den var kommet seg fra 1129 til 3223 på 3 dager....det var en god følelse...) ganske høyt så begynner jo lure litt da...selv om vi bare satt inn 1 egg da.... for meg har det vært betryggende og kunne få komme å ta disse bp når jeg har ønsket...noen syns sikkert det er hysterisk men jeg blir rolig av å få vite ståa underveis...og ikke minst så går all bekymringer utover humøret og familie...idag gleder vi oss sammen over det flotte tallet!!) 5+1 idag... nå håper jeg ikke det dukker opp noe nye blødninger av noe slag eller farge..da skal jeg klare å vente 2 uker til ul:))
Sunshinebaby70_er mamma :) Skrevet 5. mars 2010 #2 Skrevet 5. mars 2010 Så flotte tall da - gratulerer Nå kan du slappe av og ha en GOOOOD helg :)
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 5. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 5. mars 2010 tusen takk!!) god helg til deg også!!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå