maya666 Skrevet 5. mars 2010 #1 Skrevet 5. mars 2010 noen som har noen gode råd mot kviser?? sliter med det i dettte svangerskapet..
BeritogMausi Skrevet 5. mars 2010 #3 Skrevet 5. mars 2010 Har akkurat samme problemet som deg men har ikke funnet noe som hjelper. samtidig er huden fett med pannen men rundt nesen er den tørr. Skjønner ingenting. Har aldri hatt problemer med kviser (ihvertfall ikke etter puberteten ;-)
Med Søtepi i magen;-) Skrevet 5. mars 2010 #4 Skrevet 5. mars 2010 Jeg har også fått mye kviser:-( Men det blir ett x-tra problem for meg............... Jeg selger hudpleieprodukter..................og ser ut som en jævlig fjortis;-( Men heldigvis har jeg også mye bra sminke, så jeg får skjult det meste;-) Det går over!!
engleving Skrevet 5. mars 2010 #5 Skrevet 5. mars 2010 Fikk også en del kviser i det første svangerskapet, men synes det gikk over litt når jeg drakk en del vann.. Hadde kviser både i ansiktet, på ryggen og på bringa.. Ikke kjekt, men gikk over etter en periode.. Har ikke det samme problemet foreløpig i dette svangerskapet..
Jannja Skrevet 16. mai 2010 #6 Skrevet 16. mai 2010 Jeg sliter også med dette, mest på ryggen og på brystet, litt i ansiktet... Aner ikke hva jeg skal gjøre, ser ikke ut!!!! Dette var det første tegnet på at jeg var gravid, at det var mange hormoner i kroppen.. Har enda ikke gitt seg, er 17 uker på vei... Hjelp!
Pinnus Skrevet 16. mai 2010 #7 Skrevet 16. mai 2010 Clinique anti-blemmish 3-trinnsserie har hjulpet meg. Har alltid holdt meg unna disse tre-trinns seriene fordi jeg vet at jeg ikke gidder. Men når man ikke ser ut i måneskinn er det utrolig hva man får motivasjon til;) Har såpen stående i dusjen og så renser jeg over med renseveske og smører på kremen.Tar kun ett minutt. Den rensevesken er veldig sterk og lukter rett og slett sprit, men den desinfiserer hele trynet. Har også brukt den på brystet. Blir bare en gang for dagen, selv om det er anbefalt to, men bedre enn ingen;) I tillegg holder jeg meg unna alt med nøtter, også ting som inneholder spor av nøtter. Fikk beskjed av en hudpleier at mange har lett for å få en slags betennelse i underhuden av nøtter, bananer og øl. I tillegg er det viktig å få tømt tarmen ofte. Melk og yoghurt kan hjelpe på dette dersom magen er treg. Hjelper kanskje med andre melkesyrebakterier også. Så min oppskrift er altså; 1. Ingen nøtter, bananer eller øl 2. Tømme tarmen, unngå forstoppelse og oppblåsthet. For min del ved hjelp av melk/yoghurt. 3. Rense huden
Puppemamma Skrevet 20. mai 2010 #8 Skrevet 20. mai 2010 trening hjelper masse!!! få svetta skikkelig ut
linfrid Skrevet 20. mai 2010 #9 Skrevet 20. mai 2010 Jeg har akkurat samme problem som deg, beritogmausi. har fet hud i pannen og kviser men er tørr ellers i ansiktet. Har heller aldri hatt problmer med huden før.. .. synes heller ikke det er særlig mye som hjelper:( har vært hos hudpleie et par ganger, men det er ikke den store mirakelkuren. Noen som har hørt om galvanic spa - neu skin? Jeg har tilgang til et slikt apparat, men er usikker på om det kan brukes under graviditeten. Det står at en må forhøre seg med lege først, men regner med at legen ikke har særlig god kunnskap om dette...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå