Gjest Skrevet 5. mars 2010 #1 Skrevet 5. mars 2010 Aah, jeg skulle så gjerne ha kommet skikkelig igang med trening igjen, men motivasjonen uteblir... Skulle egentlig tro at bryllupet mitt i sommer var motivasjon nok, men nei! Har tatt sit ups en gang etter fødselen, blir ikke flat mage av det...Vurderer å kjøpe meg rokkering nå, syns det virker helt genialt Noen som trener med rokkering? Kom gjerne med morsomme øvelser som kan gjøres hjemme! Hater treningssenter så det er liten vits i å melde seg inn i det... En siste bønn til han/hun som styrer været; LA DET SLUTTE Å SNØ, JEG VIL HA VÅR!! ( Tror nemlig at da skal alt bli så mye lettere ifht trening, men det er vel i grunnen egentlig bare en unnskyldning for å vente litt lenger med å starte opp..)
rosen25 Skrevet 5. mars 2010 #2 Skrevet 5. mars 2010 Hej!! Har samma problem, HATAR träningcenter, känner mig bara värre genom att gå dit. Men så va min mamma här och gav mig WII FIT, helt super, en platta man står på och gör övningar. Finns allt från yoga, styrketräning och joggning, finns även rockring och de ska jag säga att svetten sprutar av Bra träning och kul för hela familjen!! Kostar en del men helt klart billigare än ett träningskort
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå