Gå til innhold

Se hit dere sakkyndige prøvere :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har skrevet tidligere innlegg her om kluss med syklus etter endt prev.bruk for 9 mnd siden osv. Har de siste månedene hatt syklus på 28, 29 og 30 dager så det ser ut som den har stabilisert seg.

Problemet er at jeg fra tidligere har kunnet SE når jeg kan forvente el i form av el-slim. Dette har jeg ikke kunnet etter prev.stopp, så gikk til anskaffelse av CB digital-eggløsningstester i forrige måned og hadde naturligvis ikke så mange igjen denne måneden. Testet på dag 15 = negativ, så tilfeldigvis valgte jeg å teste meg på kveldstid i går (dag 16) før leggetid og da var testen positiv! Min første positive eggløsningstest! Jiiihuu :-) Vel for å gjøre historien kort så ble det litt action på oss i går kveld ,-) Hvor gode sjanser har vi for at det klaffet denne pp'n?

Setter stor pris på alle svar :-)

God helg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har jo gode sjanser dere, så nå er det bare å vente. Det sies at det aller beste er at svømmerne ligger inni der og venter når egget løsner, og at det beste altså er å ha sex i dagene før el. Men også under eller rett etter el er bra:) Lykke til!

Skrevet

Takk for svar, Mummitroll :-) Er sant som du sier, men har ikke hatt energi og overskudd til noe action før el, har som nevnt hatt problemer med å finne ut når el finner sted også, men da jeg ble gravid med vårt 2.barn hadde vi sex på selve el-dagen og dagen etter og det funket så nå er det bare å leve i spenning fram til ikm. Spennende! :-)

Masse lykke til med prøvingen til deg også :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...