Gå til innhold

Stikking...

Nurket1 - prøver 2010

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hei min venn....jeg har også masse ulokalisert stikking..i rompa også:D

inni underlivet,i ryggen ja i det hele tatt...så antar at det strekkes og forandres...tenk på at den lille bygger hos hihi:)

trykket du snakker om hadde jeg rett før testdag og noen dager etterpå helt vanlig det også vil jegtro:)

all stikking og trykking bekymrer ikke meg...verre når alt som minner om mens dukker opp!! selv om det også er vanlig nå med mensmurringer....:) vi får til dette denne gangen nurket;) har du bestilt ul? vi er jo helt likt vi...(?)er så spent jeg....

klemme

Hei!

Jeg hadde også mye stikninger overalt i begynnelsen. Noe var nok livmoren som utvidet seg, ellers er det også senene som holder livmoren på plass som begynner å strekke seg, fordi livmoren sakte men sikkert beveger seg oppover i kroppen etter hvert som den blir større. Uansett var det vanskelig å lokalisere ubehaget og vite hva som var hva. Mye kjentes også ut som menssmerter og det som verre var, og var dermed ekstra bekymringsverdig. Men alt er visst helt normalt, og nå i 2. trimester har stikningene avtatt (men livmorsenene strekker seg fortsatt).

:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...