Snuppeluppa med snuppe + spire Skrevet 5. mars 2010 #1 Skrevet 5. mars 2010 Skjønner lite her jeg sitter. Dette har aldri skjedd meg før. Dette skjer som regel kun ved IKM-tider.. Er det spotting dette her da eller?
Carina har to små gull Skrevet 5. mars 2010 #2 Skrevet 5. mars 2010 Du kan jo være så heldig at det er festeblødning : Krysser fingrene for det. Jeg hadde det slik forrige pp. Rosa utflod noen dager etter el, men det var blødning etter eggløsninga. Mange som opplever å å en liten blødning etter el. Er helt normalt.
Snuppeluppa med snuppe + spire Skrevet 5. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 5. mars 2010 Jøss, jeg har aldri hørt om noen som har hatt det jeg.. Men kan det komme av sex/orgasme?
Snuppeluppa med snuppe + spire Skrevet 6. mars 2010 Forfatter #4 Skrevet 6. mars 2010 Den rosa utfloden varte i hele går. Merket ingenting i dag fram til nå. Ikke rosa utflod men mer som en begynnende mens. Jeg skjønner ingen verdens ting! Er 5 dpo så dette er utrolig rart. Aldri opplevd noe lignende.. Uff, nesten litt sårt dette
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå