Pingvinen med 2 gutter:))) Skrevet 5. mars 2010 #1 Skrevet 5. mars 2010 Jeg kjøpte en knorr nizza for 3 år siden i tyskland, den har blitt brukt en del i bhg og nå er de svarte "festeklypene" til hjulene borte.. sikkert morsomt å ta de av vognene.. : / Men nå aner jeg ikke hvordan jeg skal få tak i nye? Det er ingen av butikkene rundt her som selger knorr vogner.. Forslag? Ser på 2010 mod at de klipsene i hvertfall ikke er svarte lenger men må vel gå an å få fatt i?
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2010 #2 Skrevet 5. mars 2010 http://cgi.ebay.de/Bebidoo-Knorr-Kinderwagen-Nizza-Air-lightgrey-Sofort_W0QQitemZ360240044033QQcmdZViewItemQQptZDE_AllesUmsKind_Baby_Kinderwagen_Buggies?hash=item53dffad801 ser at disse sender til Norge, du kan jo høre om de kan bestille klips til deg..
Pingvinen med 2 gutter:))) Skrevet 16. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 16. mars 2010 Festlige greier.. Har nå tatt kontakt med butikken vi kjøpte vogna i, som igjen har kontaktet produsenten. Det vi nå har fått beskjed om er at det har kommet en endring på hjulene til alle knorr vognene og at det derfor er helt umulig å få tak i de klipsene jeg mangler. OG de nye hjulene passer heller ikke. Mao vogna er ubrukelig.. Festlig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå