Gå til innhold

Dagen derpå gitt...

Anbefalte innlegg

Var ute i går sammen med klassen og feiret overstått eksamen. Kosa meg med brus og vann, men holdt likevel ut ganske langt uttpå kvelden før jeg kjente jeg måtte hjem og legge meg. Tror jeg var i seng først rundt klokka 3. Men da jeg våkna i dag følte jeg meg skikkelig dårlig! Jeg har vondt i hodet og nakken, og er kvalm og dårlig. Jepp, det føles til forveksling likt dagen derpå! Hva i alle dager er dette???? Er det placebo-effekten??? Jeg føler meg jo helt forferdelig, for det føles jo som om jeg faktisk drakk i går, og det er jo det absolutt siste jeg kunne tenkt meg å gjøre!! Eller kan det bli sånn dersom man tar seg litt ut? Har ikke kjent kvalme på et par uker nå, så syntes det var så merkelig at den var på plass igjen i dag! Huff, om det blir sånn hver gang jeg vil henge med på feiring, så vet jeg ikke om jeg orker det altså!

Noen som har erfaring med dette?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141540525-dagen-derp%C3%A5-gitt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

JA! var ute og feiret eksamen her for et par uker siden, og hadde det akkurat på samme måte dagen derpå som jeg pleier å ha det når jeg har drukket! lurer nesten på om det kanskje ikke er alkoholen som gjør meg dårlig når jeg går ut (til vanlig), men at det heller bare er det at jeg sliter meg ut og får for lite søvn..

da for et par uker siden så var hele dagen derpå ødelagt!! jeg bare lå og surra på sofaen.. slurpa i meg vann hele dagen og måtte ligge i ro for å ikke bli så altfor kvalm! så rart!!:)

Hehe, dette var litt godt å høre! Ligger her på sofaen og føler meg som verdens verste person. Så for meg at jeg kom til å kunne hoppe ut av sengen i dag, og reise ut og plage et par av de andre som garantert fikk en litt verre dag med frokost. Men nå bare venter jeg på at samboeren skal komme hjem fra jobb for å stelle med meg i steden. Tror jeg bare må gi meg litt tidligere neste gang noe skal feires. Får bare akseptere at kroppen min ikke tåler like mye som vanlig.

hehe, hei, hadde noe av det samme idag gitt. drista meg ut på byen, drakk munkholm hele kvelden, var hjemme sånn halv fire. var ikke dårlig når jeg våknet,men litt hodepine, og når jeg stod opp måtte jeg kaste opp bittelitt, tror det ble for mye munkholm, hahah. har ikke vært noe dårlig hele svangerskapet, men måtte stå opp og spise og så legge meg noen timer igjen, søvnmangel merker jeg virkelig tar på. fikk ikke akkurat vist mine kleine venninner hva de gravide kan bruke dagen derpå til nei. så kanskje vi har funnet gåten til dagenderpå, mangel på søvn, men selvfølgelig var jo helt usannsynlig mye verre når jeg drakk før, med oppkast og migrene. men skjønner at oppe heløe natten ikke er helt tingen, hehe!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...