Gå til innhold

Når blødningene ikke har noe med fosteret å gjøre.....

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg mistet i uke 15+4 i høst. Hadde sporblødninger fra uke 9. Den gang var alt fint med fosteret. Det ble sjekket med ultralyd mange ganger. I uke 15 begynte det å blø skikkelig med ferskt blod. Men fremdeles mente de det var bra med fosteret, det var noe overliggende morkake som gjorde at det blødde..Plutselig kom fosteret ut hjemme i do. Forferdelig opplevelse!

Er nå gravid i uke 9+6. Igår begynte det plutselig å blø masse ferskt blod. På ultralyd viste det at alt var fint med fosteret. Det blør visst nok utforbi det. Men igår kveld blødde det masse. Hver gang jeg reiste meg kjentes det ut som alt skulle renne ut. EN gang kom det store klumper så jeg var sikker på det var fosteret, men det så ikke slik ut. Går nå med en konstant angst for at det plutselig skal dette ut i do....

Blødningene har roet seg noe nå men...

Noen andre som har opplevd at de sier blødningene ikke har noe med fosteret å gjøre?

Fortsetter under...

Hei,

jeg har desverre ikke noe svar på det du lurer på:-(

Men synes det er rart at du bare blir sendt hjem? Har du vært hos privat gynekolog? Håper du får vite snart hvor blødningene kommer ifra, eller at de i beste fall stopper igjen!

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...