silstr Skrevet 5. mars 2010 #1 Skrevet 5. mars 2010 I morges så jeg to små tenner som holder på å titter frem i munnen på snuppa. Ikke rart hun har vært litt urolig den siste uka. Hun er bare 4,5 måneder så jeg synes det er ganske tidlig egentlig. Flere som har fått tenner i denne alderen? Og er det vanlig at to tenner kommer samtidlig?
November_rain Skrevet 5. mars 2010 #2 Skrevet 5. mars 2010 Her er også første tann på vei fram, og forklarer dårlig nattesøvn med enda dårligere nattesøvn de siste dagene. :-) Mini er også straks 4,5 mnd, så syns godt han kunne ventet litt til. :-) Husker med eldstemann at tenner alltid kom to og to, så tror det er vanelig ja.
MammanTilEmma❤ Skrevet 5. mars 2010 #3 Skrevet 5. mars 2010 snuppa her i huset fikk også 2 med engang, da var hun 5 mnd akkurat:-) hun var urolig ca en uke før de kom.. våknet vær time om natten.
Gjest Skrevet 5. mars 2010 #4 Skrevet 5. mars 2010 jenta mi fikk tenner når hun 5.5 mnd så litt eldre enn din. Men her så tittet de 2 nederste frem bare med et par dagers mellomrom. Ca 3 uker senere så begynte de 2 øverste å titte frem. Tror det er vanlig at 2 tenner kommer samtidig...
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 5. mars 2010 #5 Skrevet 5. mars 2010 Jenta mi fikk sine to første da hun var 3,5 mnd, men gjennomsnittet ligger på 6-8 mnd, så det er litt tidlig ja=)
baby nr 3:) Skrevet 5. mars 2010 #6 Skrevet 5. mars 2010 Snppa mi fikk to tenner da hun var 2,5 mnd, veeeldig tidlig det da;) Håper det går en stund før det kommer flere.
Gjest eelis+kian Skrevet 5. mars 2010 #7 Skrevet 5. mars 2010 Hvordan ser dere at tennene holder på å bryte frem? Gutten min fikk en halv tann da han var 3 mnd. Er 4,5 mnd nå, og den har "sluttet" å vokse, hehe ;-) Regner med det kommer seg.
silstr Skrevet 8. mars 2010 Forfatter #8 Skrevet 8. mars 2010 Hvor lang tid tar det før tennene kommer ordentlig gjennom tannnkjøttet? Lillejenta er så uttafor om dagene nå. Skriker nesten hele tiden og vil bare sitte på fanget og kose. Har prøvd Dentinox, men føler ikke det funker noe særlig. Er det noe annet jeg kan prøve?
AussieAnette Skrevet 8. mars 2010 #9 Skrevet 8. mars 2010 2 tenner i midten nede her rett før 4 mnd dagen.
Julelita Skrevet 9. mars 2010 #10 Skrevet 9. mars 2010 Snuppa mi har to hvite kuler i munnen, det er hjørnetennene oppe som er i ferd med å bryte fram. Snuppa er forresten snart 4 mnd.
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 9. mars 2010 #11 Skrevet 9. mars 2010 Vesla fikk tenner da hun var rett over 4 mnd. Kom først en tann nede og et par dager senere kom den andre og Men har hørt om noen som er opp mot året som ikke har fått en eneste tann så det er nok like individuelt som alle andre ting. Synes det er fryktelig søtt med tenner, men litt slitsomt å skulle huske å pusse dem så hadde vel egentlig heller ønsket at hun var litt seinere ute med dem
silstr Skrevet 11. mars 2010 Forfatter #12 Skrevet 11. mars 2010 Tanna til lillejenta har ikke kommet skikkelig opp fra tannkjøttet enda, og det er tydelig at hun har vondt og det klør masse i gommene. Noen som har tips til hvordan jeg kan hjelpe henne? Har som sagt prøvd dentonix, men det funker ikke stort....Og hvor lang tid tar det før den har kommet helt opp?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå