Aliena Skrevet 5. mars 2010 #1 Skrevet 5. mars 2010 Sukk. Blir bare mer og mer forvirret her. Er (var?) gravid i uke 5. Har blødd ganske kraftig i 2 dager nå. Legen sa at det mest sannsynlig var spontanabort, og hadde innstilt meg på det. Var på gyn i dag, tok UL. De kunne kanskje se noe, men langt i fra sikkert. Skal man se noe i uke 5 eller ikke? Tok hcg, og skal ta ny på mandag. Litt kjipt å ikke vite på så mange dager...
Puppen og lillemor Skrevet 5. mars 2010 #2 Skrevet 5. mars 2010 hei Jeg tok ul da jeg var ganske nøyaktig 5 uker.. lurer på om jeg var 5+1 faktisk.. dette for å avkrefte exu. Legen kunne ikke se annet da et det han kalte fosteranlegg. Han kunne altså se et befruktet egg som hadde festet seg i livmoren, men altfor lidlig å si om det ville utvikle seg til et embryo og så et foster eller ikke.. Vanskelig å vente på svar - det vet jeg alt om. Men hvis hcg stigningen du får svar på på mandag er ok, så ser det jo ut til at det går riktig vei. Lykke til Aliena.
Aliena Skrevet 5. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 5. mars 2010 Tusen takk:-) Tror selv at jeg har mistet. Men det er vel bare å kjøre på, så blir det vel baby til slutt:-)
(Muskat) Skrevet 5. mars 2010 #4 Skrevet 5. mars 2010 Jeg var på UL i uke 7+2 og fikk beskjed om at jeg hadde mistet. ...Nå er jeg 18+2, legen tok skammelig feil, hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå