Anonym bruker Skrevet 5. mars 2010 #1 Skrevet 5. mars 2010 kaster opp og vondt i hode! Hadde malt der i går,men stått på lufting i hele natt.. trur dere det er farlig for den lille i magen,og hva kan jeg evt gjøre?drikke spise noe?
Gjest Skrevet 5. mars 2010 #2 Skrevet 5. mars 2010 Hva slags maling da? Sense skal ikke vaere farlig for eksempel. Ved tvil, ring legen din du.
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2010 #3 Skrevet 5. mars 2010 herrrejesus, du må nesten kåres til dagens dummeste her på dib/bim. at det går an!!
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2010 #4 Skrevet 5. mars 2010 Det var absolutt ikke lurt gjort. Hadde du ikke en sofa du kunne sove på en liten uke til de verste avgassene var utluftet? Håper du har malt med sense eller tilsvarende, for med vanlig oljebasert eller vannbasert maling anbefales det absolutt ikke å være i nærheten av, for gravide!!!! Jeg ville tatt en tur til lege eller jordmor, fortalt hva du har gjort, og få sjekket at barnet har det bra. Selv om det sannsynligvis er for sent å rette opp igjen den feilen...
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2010 #5 Skrevet 5. mars 2010 Ingen skal sove på et rom som er nymalt gravid eller ikke! Trodde et var noe alle visste jeg?? Jeg blir kvalm og får vondt i hodet mens jeg maler jeg, så tenker med gru på hvor dårlig jeg ville ha blitt hvis jeg hadde sovet i rommet!!
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2010 #6 Skrevet 5. mars 2010 du får slappe av litt i dag da. Lev som normalt, og se å få lufta rommet skikkelig, ha vinduet oppe og varmen på full guffe.
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2010 #7 Skrevet 5. mars 2010 NEI, det er ikke farlig for babyen, bare litt ubehagelig for deg. Morkaken har ordnet opp for deg :-) Den har sørget for at babyen ikke har fått i seg noen skadelige stoffer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå