Gå til innhold

Blir så overgitt over all ventingen !!

Anbefalte innlegg

Ja i begynnelsen av februar fikk gutten min endelig diagnosen. Etter over to år med fremfor alt VENTING, fikk da brev om at vi skulle komme på møte om medisininformasjon. Trodde jo da at han skulle begynne på medisiner med det samme. MEN jammen var det ikke venting på å komme i gang med det også !!! JEG BLIR SPRØ !!!!

Har dere alle hatt det sånn ??

• 3 måneder senere...

Fortsetter under...

jeg spurte om henvisning til nevropsykolog(ang meg selv) i desember, i januar fikk jeg time, for to mnd siden fikk jeg diagnosen adhd og venter nå på å begynne på medisiner. ting gikk fort helt intill to mnd siden synst jeg. men det kommer litt an på hvor man bor og hvor stor pågang det er desverre. men jeg ville ha tatt kontakt og hørt om det ikke snart var mulig å få begynne. vertfall om sønn din sliter pga dette.

lykke til

• 4 uker senere...

Annonse

Vi har holdt på med utredning siden han var tre år, nå som han er over 7 år fikk han diagnose ADHD, begynte etterhvert på medisin som funket:o) Men ennå ikke ferdig med utredningen, har flere diagnoser.... Er så dritalei BUP! Gleder meg til alt er ferdig der, å vi kan ha bare kontakt med BUP og forebyggende enhet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...